Tuesday 17 July 2018

Guna apps KLOOK untuk travel murah!

Assalamualaikum semua. Nak pergi Taman tema Disneyland atau apa sahaja taman tema dengan harga murah? Haa jom baca apa yg saya nak share todayyyy
Harini saje nak share satu apps best untuk travel! Nama apps ni, KLOOK.
So apa yang bestnya dengan apps ni? Okay ni saya nak buat contoh yang saya sendiri dah cuba. Haritu saya saje survey harga tiket Disneyland HongKong. Terperanjat kejap harga dia RM 320 utk seorang! Lagi mahal dari Disneyland Jepun!!!!

So kebetulan teringat dengan apps Klook. 



So I saje cuba search disneyland Hong Kong di apps KLOOK ini dan ternyata tidak menghampakan! RM 282 sahaja tiket masuk. Murah sangat sangat berbanding tadi kan??

So ape lagi, terus add ke dalam cart dan terus proceed ke payment. Haha! RM 282 jeee. RM 320 vs RM 282 mana korang nakkkk


RM 282 dah murah kan? Tapi saje nak share promo code untuk harga yang LAGI MURAH. Korang masukkan voucher code saya XE3GC, dan after guna code, jadi RM 270 jeee.. Jimat RM 50 tau! 

Macam2 ada kat Klook ni, bukan untuk travel je, even makan, transport semua ade la, dan bukan untuk Malaysia je, luar negara pon boleh. Best!!
So sesiapa nak cuba Klook ni, boleh guna voucher code saya XE3GC untuk redeem sebanyak RM 12.90 bila shopping!
Boleh tekan juga link ni, lagi senang : https://www.klook.com/invite/XE3GC?c=MYR
Selamat mencuba ~

8 comments:

  1. wahhhh bestnya. nanti boleh try usha. thank you share and for the voucher code! XD

    ReplyDelete
  2. yup KLOOK sangat banyak discount. best kadang2 godek2 walaupun tak membeli. jadila buat cuci mata time rindu nak jalan2 =)

    CT dah masukkan blog dalam bloglist CT. jemput singgah blog kite =)

    ReplyDelete
  3. btw CT sukala scroll bar blog ni. comel hehe =D

    ReplyDelete
  4. Ini benar-benar artikel yang bagus. Pesan hotel Anda dengan keluarga dan dapatkan diskon maksimum menggunakan Kode Voucher Klook

    ReplyDelete
  5. terima kasih atas voucher code awak. Saya dah guna, dan ia valid utk disneyland paris. Minta halal dan terima kasih ya :)

    ReplyDelete
  6. Hi. Lepas awak terus book, terus dapat ke email atau ticket. I mean dpt instant terus.

    ReplyDelete
  7. terbaik, saya dah guna code tu

    ReplyDelete