Tuesday 5 April 2016

Percutian Bajet ke Bandung

Hallooooo. 

Saya baru je pulang dari Bandung, dan cuba teka berapa hari saya pergi Bandung? 1 hari je! Hahahahaah. Oklah, kiranya seperti 2 hari 1 malam jugala. Gila kan? Hahaha. Kisahnya, kami plan nak pergi 3 hari 2 malam la tapi masa tengah rebut tiket flight Air Asia yang tengah promo tu, tiba-tiba mahal. Bajet kami ciput je, jadi teruskan saje dengan apa yang ada.


Soalan lazim 

1. Berapa rate mata wang Malaysia - Indonesia?

Masa tu 1 juta rupiah = RM 3.05. 

Saya cuma tukar RM 250 sahaja. Berbekalkan itu sahaja ke Bandung, kamu rasa saya boleh 'survive' tak di Bandung? Hahaha

2. Berapa total bajet di Bandung?

Kat Bandung, kitorang gunakan perkhidmatan supir. 


Boleh add di Facebook : Pakej Supir Murah Bandung
Atau add di Whatsapp : Angga +6285624983033



Supir ni tak kisah lah nak pergi utara ke selatan ke, utara selatan timur barat ke, asalkan dalam sehari, boleh je pergi mana-mana. 

 Supir 1 hari = 400,000 IDR
(bahagi 3 orang,  seorang kira-kira 135,000 IDR)

Tangkuban Perahu = 300,000 IDR
Parking = 30, 000 IDR 
(Parking bahagi 3 jadi seorang 10,000 IDR)

Floating Market = 20,000 IDR
Parking = 10,000 IDR
(Parking kira-kira seorang 3,000 IDR)

Farm House = 20,000 IDR
Parking = 10, 000 IDR
(Parking kira-kira seorang 3,000 IDR)

Total untuk seorang = 471, 000 IDR = RM 140 
Kos untuk seorang dikira dalam warna merah.

3. Pergi mana je di Bandung?

Disebabkan kami ada sehari, jadi kami hanya pergi Utara Bandung sebab untuk pergi Selatan Timur Barat semua tak sempat. Dengan trafik jam yang tak berkesudahan, jadi kami memilih untuk ke Bandung utara kerana lebih banyak tarikan dan ada tarikan terbaru, Farm House. Nanti saya akan ulas dibawah. 

*********

Trip kali ini, saya pergi dengan dua orang rakan saya dan kami bertiga ialah perempuan. Dari atas kapal terbang, kapten sudah mengumumkan yang kami telah tiba di Bandung namun masih belum dapat permission untuk mendarat kerana tiada respond dari 'tower'. Jadi kami berlegar-legar di udara selama 25 minit sebelum mendarat.


Setibanya kami di Bandung, saya agak terkejut melihat lapangan terbangnya yang kecil sahaja. Lebih mengejutkan lagi apabila, laluan perlepasan dan ketibaan sama sahaja.


Gambar di atas ini menunjukkan orang berpusu-pusu ke kapal terbang yang kami naik tadi untuk perlepasan ke Malaysia. Manakala, kami baru sahaja tiba. Kami kemudiannya perlu mengisi borang 'Visa on Arrival' dan sedikit tips untuk anda, pastikan anda mempunyai alamat untuk menetap di Bandung. (Nama Hotel) Ini kerana pegawai  mereka akan bertanya dan untuk tidak merumitkan keadaan, tulis sahaja meskipun anda cuma ke sana sehari.

Setelah melepasi imigresen, kami pun ke pintu utama, dan di situ, supir kami sedang menunggu sambil memegang banner 

NURUL HUDA 

Hahahahahahaha. Kami pun mengikutinya. Sudah tentu dalam hati ini masih ada perasaan ragu-ragu, adakah boleh dipercayai.


Inilah kereta yang kami akan naiki bersama Pak Supir. 
AVANZA tau. Supir kami berumur 21 tahun dan bernama Kiki. Sepanjang perjalanan, rakan-rakan saya dah bertutur dalam bahasa Indonesia, tetapi jati diri saya masih kuat untuk bercakap dalam bahasa Melayu *Sorry, saya tidak mudah terpengaruh*. Lagipun, mereka sendiri sudah banyak didedahkan dengan bahasa Melayu, terima kasih diucapkan pada kartun seperti Upin Ipin, Boboiboy dan Pada Zaman Dahulu.

Sebagai contoh perbualan kami :

Saya : Saya ni bakal cikgu. Awak tahu cikgu tu apa?
Kiki : Tau. Kami panggilnya guru.
Saya : Eh, macamana awak tahu perkataan cikgu sedangkan awak guna guru?
Kiki : Kami melihatnya Upin Ipin. Anak Indonesia di sini pun sudah bilang bahasa Melayu. Sebagai contoh, 'Alaaaa mak ni'.

Kami tergelak rasa macam nak pecah perut. Besar juga pengaruh TV ni.

Destinasi pertama kami ialah ke Tangkuban Perahu. Perjalanan dari airport ke situ mengambil masa kira-kira satu jam termasuk trafik jam.


Apa istimewanya Tangkuban Perahu ini? Tangkuban Perahu ialah nama untuk gunung berapi di Indonesia. Ini merupakan pertama kali saya ke gunung berapi dan saya agak teruja (walaupun takut juga dia meletup tiba-tiba).

Kiki cakap bahawa gunung berapi ini baru sahaja meletus pada tahun 2013. Kini gunung ini sudah kembali 'tidur'. Untuk memasuki kawasan ini, jalannya seperti ular dan agak rasa nak termuntah. Apabila tiba pintu masuk Tangkuban Perahu, kami dapat melihat semua kereta sedang beratur untuk membayar tiket masuk. Ya, kami perlu membayarnya dari dalam kereta sahaja. 
(Seperti tol kat highway tu)

Harga tiket 300, 000 IDR untuk hari Sabtu Ahad. Siap kena bayar tiket parking untuk Tangkuban Perahu sekali ye!
Apabila sudah tiba, Kiki berpesan 

"Jangan beli apa-apa di sini sebab MAHAL"


Apabila di sini, jangan terkejut sekiranya anda dikelilingi oleh peniaga-peniaga yang tidak putus-putus memaksa (saya ulang) MEMAKSA kita membeli. Ada yang 'berbaik hati' untuk mengikut kami dari awal sampai habis untuk 'tolong' ambil gambar kami 'sambil menerangkan tentang Tangkuban Perahu' ini. *meskipun rasa tidak selesa*


Nampak tak lelaki-lelaki di belakang kami? Ya, mereka tidak berhenti mengekori kami sehingga rasa tidak selesa. Tapi tidak mengapa, sebab ada juga orang tolong ambilkan gambar. Hahaha



Salah seorang daripada peniaga cakap dia boleh ambil gambar nampak 'magic'. Dia suruh saya meniup. Bila tengok gambar, barulah saya faham maksud dia. Haha. Agak menjadi la. Haha


Di sini, boleh beli Jagung Bakar dan macam-macam makanan ada. 



Atas ini, satu pisang goreng, 4000 IDR (RM 1)


Kat sini pun ada seperti Moss Forest. Di sini cuacanya agak sejuk, jadi memang tidak hairan jika orang-orang di sini memakai 'winter jacket'.

Kami diasak untuk membeli barangan mereka dan mereka tidak akan berhenti selagi kami tidak membelinya. Saya, memang mempunyai jati diri yang 'kuat'. Sekali saya cakap 'saya tak nak beli', mereka tidak mengganggu saya lagi.

Tetapi, dua orang rakan saya tewas dengan pujukan rayu mereka. Mereka membeli 'gelang gunung berapi' yang berharga 100, 000 IDR.


Tiba-tiba hari pun hujan. Yang kelakarnya, apabila hujan, peniaga tadi lari begitu sahaja tanpa menghiraukan kami. Yela, dah berjaya jual barang kan. Hahaha. Apabila kami ke kereta, kami semua mengadu pada Kiki kerana telah di cabuli dengan teruk! Hahahaha. Kiki hanya mampu gelak dan cakap 'mahal'.

Kami kemudiannya ke restoran untuk makan pagi dan tengahari kerana perut sudah lapar.






Tempat ini memang cantik!


Kami kemudiannya order makanan Indonesia (meskipun ada makanan Malaysia seperti nasi goreng, tapi kita dah sampai negara orang mesti nak cuba makanan mereka). Kami pilih pakej untuk 2 orang, cuma tambah satu pinggan sahaja kerana kami bertiga.



Inilah makanan kami. Memang sedap! (Cuma air jambu tu memang rasa tawar hebeh)



Kami ke Floating market, (sama seperti Floating market di Thailand) sebelum ke destinasi seterusnya iaitu ke Farm House, kira-kira 30 minit (termasuk trafik jam). Ada apa denan Farm House? Ini merupakan tarikan terbaru di Bandung kerana ala-ala negara New Zealand kerana ada rumah Hobbit Lord of the Rings tu.

Tiket masuk Farm House Lembang ini 20,000 IDR, parking 10, 000 IDR. Beli tiket ini dapat voucher, sama ada nak dapatkan sosej free, atau susu perisa coklat, strawberi dan original. 



Ini station untuk menebus sosej.


Ini station untuk menebus susu. Kami mencuba kedua-duanya.


Entah kenapa saya jadi ustazah pula tiba-tiba.


Susu dia memang sedap dan tak rugi ambil. Cubalah yang berperisa coklat dan strawberi!

Okay, di bawah ini hanya gambar-gambar kami di sini. 





Rumah Hobbit.





Selamat datang ke rumah saya. Hihi


Di sini pun ada juga jual mangga untuk pasangan bercinta. Tapi ini semua khurafat jadi sila jangan buat ye!



Bersama Kiki

Kami kemudiannya ke Eiger, sebuah kedai yang menjual barangan Hiking. Yela, ada orang menempah untuk belikan selipar. Memang murah. Harga kat sini selipar-selipar yang boleh guna untuk hiking RM30 sahaja. Berbanding di Malaysia RM 100 +. (Katanya. Saya tak tahu hal-hal ini)


Kemudian kami ke rumah Mode. Ini merupakan tempat shopping pakaian 'branded' murah. Ibarat Factory Outlet Store la kat Malaysia.





Harga dia memang murah-murah, tapi yela saya bawa ciput je jadi nafsu untuk shopping tu takde. Hahahaha

Akhir sekali, kami ke Cihampelas, iaitu satu jam ke sana kerana ia terletak di bandar Bandung. Di sini, memang pengsan sebab barangnya murah!

Boleh shopping handbag 'shop till you drop' kerana harganya lebih kurang RM 18 ke 20 satu!

(Ada banyak lagi pilihan tapi sebab dah rambang mata la katakan)

Harga baju I love Bandung dan lain-lain pula harganya 20, 000 IDR iaitu lebih kurang  RM 6 je satu. 

TAHU TAK BETAPA MURAHNYAAAAA

Kami kemudiannya menikmati bakso. Satu Bakso berharga 30,000 IDR. Makanan lagi mahal dari baju hahaha.


Jadi setakat itu sahajalah perjalanan kami. Malam itu, kami tidur dalam keadaan yang kesejukan kerana Bandung memang sejuk (seperti Cameron Highland).

Keesokan harinya, kami pun memakai baju Bandung kami yang super murah itu. Hihi.


Sejujurnya saya memang tak suka langsung airport Bandung ni sebab sangat ramai orang, sangat kecil, dan sepatutnya dinaik taraf la kalau tahu akan menerima pengunjung yang ramai. To make it worse, flight delay untuk 2 jam, dan rupanya kerana 'low visibility'.

So far, pengalaman saya yang tidak berapa lama di Bandung ini, saya memang suka dari segi shopping kerana memang sangat murah, alam semula jadinya seperti gunung ganang yang hijau, gunung berapi, cuacanya yang sejuk dan dingin seperti Cameron Highlands (dapat melarikan diri daripada cuaca panas di Malaysia),  dan fesyen-fesyen orang Indonesia (mungkin Hijabista sebenarnya bermula di sana).

Tapi sejujurnya saya bosan dengan manusia yang suka minta tips, buat baik tetapi sebenarnya nak ambil kesempatan, memaksa secara melampau kita membeli barangnya, kotor dan penipu.

Jadi, untuk ke Bandung, tips untuk para wanita, anda memang memerlukan hati yang kental untuk cakap TIDAK supaya orang yang memaksa itu tidak berani mengganggu anda. Kalau malu, rasa serba salah, rasa kesian, memang senang-senang kena pijak dengan mereka.

Bersyukurlah Malaysia tidak begitu dan saya sokong Malaysia yang melarang sekerasnya pemberian tips!

Sekian..

210 comments:

  1. airport baru bandung bukan akan buka 2 minggu lagi ke kak?

    ReplyDelete
  2. pernah ke bandung..masa tu xde lagi farm house...floating market tu pun rasanya saya tak jejak...berapa harga tiket pergi balik sis untuk seorang?

    ReplyDelete
  3. Sapa nama kwn Duci yg comel tu ye(x pakai spec)..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii. nama dia nisah, nurse

      Delete
    2. boleh bagi fb nisah ke

      Delete
    3. Salam
      Jom Liburan Pi Bandung

      Itenerary 3day 2 night
      Day1
      *Bandung Airport
      *Pasar Baru trade center
      *Toko Tiga (Branded Jeans)
      *depasion factory outlet kain potong
      *Factory Outlet At Jalan Riau (Heritage,Cascades,The Summit, For Men, The Stamp, Terminal Tas, dan The Secret )
      *rumah kain sulam and telekung
      * cibaduyut-shoes and jacket leather original

      Day2
      *Gunung Tangkuban Parahu
      *floating market / farmhouse /dusun bambu / grafika cikole / the lodge of maribaya
      *Rumah Mode & Cihampelas Jeans Centre
      *Rumah parfume
      *factory outlet area riau street ,the secret, heritage, oases, etc

      Day3
      *check out hotel
      *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, Kartika Sari and Amanda)
      *Airport transfer

      Pakej Super BAJET BANDUNG 3D2N (included bilik hotel free wifi, buffet breakfast, and pengangkutan)

      Hotel 3*
      (Green Batara / Dbest Hotel / Meize / Zodiak / Raffleshom / Victoria / Citra Dream / Ruby Syariah / Kembang / Fabu / Andelir)
      RM325 per person if 2 person
      RM225 per person if 4 person
      RM195 per person if 6 person
      RM190 per person if 10 person

      Hotel 2*
      (Dbest Express / Montameri / Serena / Guntur)
      RM290 per person if 2 person
      RM195 per person if 4 person
      RM175 per person if 6 person
      RM170 per person if 10 person

      Hotel 1*
      (Asoka Hotel / New Moonlight / Minehome / Sentra inn / Hyperinn)
      RM280 per person if 2 person
      RM185 per person if 4 person
      RM165 per person if 6 person
      RM160 per person if 10 person

      *rate included
      ~pengangkutan / transportation type kereta is toyota avanza or Luxio included = petrol, parking, pemandu,kereta dan high way tiket.
      ~1 room hotel for 2 person
      ~breakfast, free wifi, mineral water and lift availble at hotel

      *rate is not included
      ~lunch and dinner
      ~entrance fee per kereta and entrance fee per person at tempat lawatan


      MAS FATURRAHMAN
      WHATSAPP FOR EASY BOOKING

      +62 8956 0220 4291

      +62 8956 0220 4291

      email
      omegajayatour@gmail.com

      Facebook
      Faturrahman Jaya

      Delete
  4. itula tak semua boleh dipercayai.... bahaya juga sekarang...

    ReplyDelete
  5. Salam ...
    pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Butiran Perjalanan

    hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari ke-2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Kampung daun {Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Paris van java
    > Makan malam

    hari 3
    > Kawah putih
    > Valley Hot Spring
    > Kulit Cibaduyut
    > Afrika Asia
    > Tebing keraton (Cadangan)
    > Kartika sari
    > Makan malam

    day4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    395rm per orang jika 2 orang
    330rm per orang jika 3 orang
    285rm per orang jika 4 orang
    250rm per orang jika 5 orang
    235rm per orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi bufet.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Hotel 3star bajet #

    -Dpalma
    -Hyper inn
    -Vio Cihampelas
    -Summit Siliwangi
    -Raffles home

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itenerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    panggilan
    +62 878 24 600 700

    WhatsApp
    +62 81 220 375 375

    bogalakontour@gmail.com
    bogalakontour@yahoo.com

    www.bogalakontour.com
    www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh emailkan iternary dan sebut harga utk ke bandung 4h 3m dan 3h 2m utk 3 org, 4 org dan 5 org. helangjingga90@gmail.com

      Delete
  6. Perkongsian yang menarik dan bermanfaat bagi mereka yang bercadang ke sana...

    ReplyDelete
  7. Hello Missdae! I plan to bring my family of 7 to Bandung for a holiday vacation. But I'm trying to get a rough estimation on my budget. How much do you think it will cost for food roughly? Thank you in advance! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am not so sure about that. Based on my experience, I spent about RM 20 per day for one person while I was there. :)

      Delete
  8. as salam
    bleh tak bagi no fon pak supir(kiki)

    ReplyDelete
  9. as salam
    bleh tak bagi no fon pak supir(kiki)

    ReplyDelete
  10. Salam..kak dan famili (6 dewasa+2anak) baru balik bercuti di Indo 10D9N secara bajet (tak ambil pakej). Perjalanan kami KL-Surabaya-Probolinggo (Bromo)-Malang - Batu -Sarangan - Solo -Yogja -KL. Jika sape nak berminat nak tanya..sikit2 boleh lah bantu..email ain_1572@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung... Wassalam dan Terima Kasih...

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  12. Wow pengalaman menarik bercuti di bandung ya

    Lawat balik
    Www.gieholiday.com

    ReplyDelete
  13. Wow pengalaman menarik bercuti di bandung ya

    Lawat balik
    Www.gieholiday.com

    ReplyDelete
  14. PROMOSI HEBAT HABIS2 SAN!!! 2016 PAKEJ HOTEL & TRANSPORT. Sudah bermulai!

    JOM TEMPAH LAJU2
    SESANGAT MURAAAAAAH
    6 orang dikira 230rm/pax sahaja

    included
    hotel sebilik 2 person (hotel kat town,free wifi,area pasar baru,senang pi mana sahaja)
    buffet breakfast
    transport lawatan (petrol,toll,parking,pemandu)

    excluded
    lunch & dinner
    tiket lawatan & flight

    kenapa ANDA harus harus memBELI dengan saya???
    ✔Berpengalaman luas di dalam bidang pelancongan Bandung
    ✔Perkhidmatan ; layanan yang PANTAS, MESRA, AMANAH, & JUJUR
    ✔BERUSAHA bersungguh-sungguh kepada anda SERVICES ORIENTED
    ✔Pelanggan mesti BERPUAS HATI & GEMBIRA
    ✔Pelanggan akan menjadi KAWAN kepada saya


    TEMPAHAN
    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE
    +62 822 951 999 22
    +62 822 951 999 22
    +62 822 951 999 22

    email & fb
    omegajayatour@gmail.com

    ReplyDelete
  15. http://byru01aries.sharethisstory.net/id-858026-5742?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

    ReplyDelete
  16. http://byru01aries.sharethisstory.net/id-858026-5742?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

    ReplyDelete
  17. PROMOSI HEBAT HABIS2 SAN!!!

    Kereta sewa Bandung Murah jerr harga kasih sayang Sudah bermulai!

    JOM TEMPAH LAJU2 SESANGAT MURAAAAAAH, MACAM HARGA DURIAN RUNNTUHHHHHHH

    Cuti cuti Bandung with OMEGA JAYA TOUR

    ●7 seater 350K Rupiah

    ●8 seater innova 450K Rupiah

    ●9 seater pregio 500K Rupiah

    ●11 - 14 seater 600K Rupiah

    ●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah

    ● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

    Rate daily sewa Kereta included :
    ☆ Driver as a vip guide
    ☆ Fuel / Petrol / Minyak
    ☆ Tol / Highway ticket
    ☆ Parking charge
    ☆ 8am to 10pm tour
    ☆ no extra charge if pegi kawah putih crater or tangkuban perahu crater

    ■■ Bus charter
    • 31 Seater New jet bus
    • 47 Seater New jet bus
    • 59 Seater New jet bus


    kenapa ANDA harus harus tempah order dengan saya???

    ✔Berpengalaman luas di dalam bidang pelancongan Bandung
    ✔Perkhidmatan ; layanan yang PANTAS, MESRA, AMANAH, & JUJUR
    ✔BERUSAHA bersungguh-sungguh kepada anda SERVICES ORIENTED
    ✔Pelanggan mesti BERPUAS HATI & GEMBIRA
    ✔Pelanggan akan menjadi KAWAN kepada saya


    TEMPAHAN
    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE

    +62 8956 0220 4291
    +62 8956 0220 4291
    +62 8956 0220 4291

    email & fb
    omegajayatour@gmail.com

    tanya shj pun xapa, survey2 dahulu..xsalah pun.. tk mau malu2 yer

    ReplyDelete
  18. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Perkenalkan kami team Best Tour Bandung, Kami ada menyediakan perkhidmatan
    Supir / harga pakej bercuti ke bandung.
    Pakej bercuti
    Pakej 1 = Supir,Hotel,Makanan dan tiket lawatan [Per pax]
    pakej 2 = Supir,Hotel dan makanan [per pax]
    pakej 3 = supir dan hotel [per pax]
    paket 4 = Khidmat supir sahaja [per day]

    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova/[7-8 seat]
    Rate: IDR 550.000

    # Kia Pergio [8-10 seat]
    Rate: IDR 550.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 650.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    WhatsApp +6282214268400
    WhatsApp +6287825410700
    FB Syarikat : Punaza Besttour
    Fanspage : Best City Tour & Travel Bandung
    Website : http://sewakeretamurahmelancong.com/sewa_kereta

    NB : Walaupun promote saya kurang manis dalam perkataan nya, tetapi saya dan team sudah berpengalaman dalam memberikan kepuasan percutian di bandung.
    Jangan tertipu dengan kata manis perkataan, tapi percaya lah dengan kenyataan dari pengalaman kepuasan orang.
    Semoga informasi yang saya berikan dapat memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum Mr / Mrs
    We (Kyrantrans) as a tourist vehicle rental agent in Bandung and Jakarta participated promotion ...
    The units are offered:
    Suzuki Apv
    Toyota Avanza
    Inova
    Toyota Hiace
    Isuzu short Elp
    Isuzu long Elp
    Amenities:
    Latest vehicle / manicured + friendly and experienced driver.
    Kyrantrans as a tourist vehicle rental agent in Bandung and Jakarta, which has been used to take tourists inside the country and abroad are ready to take you for a tour around enjoying the beauty of the city of Bandung and Jakarta.
    For more details please Mr. / Mrs ask us about the history of the sights and inexpensive place to shop:
    Call: +6281312767300
    +6281573307300
    WA: +6281809692300
    Fb: Kyrantrans
    Email: Kyrantrans@gmail.com
    Website: Kyrantrans.com
    Kyrantrans will give the price according to the budget of Mr. / Mrs.
    "Do not be Fooled by TOUR & Travel Cheap price"

    ReplyDelete
  20. Salam ...
    pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Butiran Perjalanan

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Daun Kampung {Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Paris van java
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Valley Hot Spring
    > Kulit Cibaduyut kawasan jalan
    > Afrika Asia
    > Tebing keraton (Cadangan)
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 330/orang jika 3 orang
    Rm 285/orang jika 4 orang
    Rm 250/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi bufet.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Hotel Star #

    -Dpalma
    -Hyper inn
    -Vio Cihampelas
    -Citra Dream
    -Raffles home

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itenary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Call / WhatsApp :
    +628 12 2121 567


    mytripbandoeng@gmail.com
    mytripbandoeng@yahoo.com

    FB: MyTrip Bandoeng

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  21. Salam ...
    pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Butiran Perjalanan

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Daun Kampung {Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Paris van java
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Valley Hot Spring
    > Kulit Cibaduyut kawasan jalan
    > Afrika Asia
    > Tebing keraton (Cadangan)
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 330/orang jika 3 orang
    Rm 285/orang jika 4 orang
    Rm 250/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi bufet.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Hotel Star #

    -Dpalma
    -Hyper inn
    -Vio Cihampelas
    -Citra Dream
    -Raffles home

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itenary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Call / WhatsApp :
    +628 12 2121 567


    mytripbandoeng@gmail.com
    mytripbandoeng@yahoo.com

    FB: MyTrip Bandoeng

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  22. Salam ...
    pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Butiran Perjalanan

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Daun Kampung {Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Paris van java
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Valley Hot Spring
    > Kulit Cibaduyut kawasan jalan
    > Afrika Asia
    > Tebing keraton (Cadangan)
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 330/orang jika 3 orang
    Rm 285/orang jika 4 orang
    Rm 250/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi bufet.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Hotel Star #

    -Dpalma
    -Hyper inn
    -Vio Cihampelas
    -Citra Dream
    -Raffles home

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itenary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Call / WhatsApp :
    +628 12 2121 567


    mytripbandoeng@gmail.com
    mytripbandoeng@yahoo.com

    FB: MyTrip Bandoeng

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  23. PROMOSI HEBAT HABIS2 SAN!!!

    Kereta sewa Bandung Murah jerr harga kasih sayang Sudah bermulai!

    JOM TEMPAH LAJU2 SESANGAT MURAAAAAAH, MACAM HARGA DURIAN RUNNTUHHHHHHH

    Cuti cuti Bandung with OMEGA JAYA TOUR

    ●7 seater 350K Rupiah

    ●8 seater innova 450K Rupiah

    ●9 seater pregio 500K Rupiah

    ●11 - 14 seater 600K Rupiah

    ●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah

    ● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

    Rate daily sewa Kereta included :
    ☆ Driver as a vip guide
    ☆ Fuel / Petrol / Minyak
    ☆ Tol / Highway ticket
    ☆ Parking charge
    ☆ 8am to 10pm tour
    ☆ no extra charge if pegi kawah putih crater or tangkuban perahu crater

    ■■ Bus charter
    • 31 Seater New jet bus
    • 47 Seater New jet bus
    • 59 Seater New jet bus


    kenapa ANDA harus harus tempah order dengan saya???

    ✔Berpengalaman luas di dalam bidang pelancongan Bandung
    ✔Perkhidmatan ; layanan yang PANTAS, MESRA, AMANAH, & JUJUR
    ✔BERUSAHA bersungguh-sungguh kepada anda SERVICES ORIENTED
    ✔Pelanggan mesti BERPUAS HATI & GEMBIRA
    ✔Pelanggan akan menjadi KAWAN kepada saya


    TEMPAHAN
    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE

    +62 8956 0220 4291
    +62 8956 0220 4291
    +62 8956 0220 4291

    email & fb
    omegajayatour@gmail.com

    tanya shj pun xapa, survey2 dahulu..xsalah pun.. tk mau malu2 yer

    ReplyDelete
  24. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN  BANDUNG TRANSPORT)

    ReplyDelete
  25. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN  BANDUNG TRANSPORT)

    ReplyDelete
  26. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN  BANDUNG TRANSPORT)

    ReplyDelete
  27. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN  BANDUNG TRANSPORT)

    ReplyDelete
  28. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN  BANDUNG TRANSPORT

    ReplyDelete
  29. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Perkenalkan kami team Best Tour Bandung, Kami ada menyediakan perkhidmatan
    Supir / harga pakej bercuti ke bandung.
    Pakej bercuti
    Pakej 1 = Supir,Hotel,Makanan dan tiket lawatan [Per pax]
    pakej 2 = Supir,Hotel dan makanan [per pax]
    pakej 3 = supir dan hotel [per pax]
    paket 4 = Khidmat supir sahaja [per day]

    Harga sewa Kereta per Day :
    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [7-10 seat]
    Rate: IDR 550.000

    # Kia Pergio [8-10 seat]
    Rate: IDR 550.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 650.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Armada kami siap hantar tuan/puan untuk menikmati cantik nya kota bandung,dengan harga jimat, sila hubungi whatsapp kami
    WhatsApp :+6282214268400
    WhatsApp :+6287825410700
    FB Syarikat : Punaza Besttour
    Fanspage : Best City Tour & Travel Bandung
    Website : http://sewakeretamurahmelancong.com/sewa_kereta

    NB : Walaupun promote saya kurang manis dalam perkataan nya, tetapi saya dan team sudah berpengalaman dalam memberikan kepuasan percutian di bandung.
    Jangan tertipu dengan kata manis perkataan, tapi percaya lah dengan kenyataan dari pengalaman kepuasan orang.
    Semoga informasi yang saya berikan dapat memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum.
    minta maav nak ikut promote kat blog tuan/puan

    PAKEJ JIMAT BERCUTI KE BANDUNG

    ABIM TRANSPORT Adalah sebuah company sewa kereta MURAH kat bandung atau pon jakarta & peyedia Hotel.bandung dan jakarta
    dah berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya,
    menawarkan PAKEJ JIMAT BERCUTI KE BANDUNG
    pada harge yg berbaloi hanye tuk orang Malaysia.

    Rasailah keseronokan bercuti di bandung bersama ABIM TRANSPORT dan keindahan kota
    Bandung disamping menikmati suasana
    membeli belah di rangkaian factory outlet yang
    menjanjikan berbagai barangan pada harga murah!!
    Dan juga jangan lepaskan peluang merasai keenakkan
    makanan yang sedap di kota bandung ....

    di bawah ni harge sewa kereta yg ABIM TRANSPORT tawarkan ..
    BANDUNG TOUR :

    * TOYOTA AVANZA :(6seat)RM 130 / IDR 400.000
    * SUZUKI MPV :(7seat)RM 130 / IDR 400.000
    * DAIHATSU LUXIO:(7seat)RM 130 / IDR 400.000
    * KIJANG INOVA :(7seat)RM 170 / IDR 500.000
    * KIA PREGIO :(10seat)RM 170 / IDR 550.000
    * ISUZU ELF :(10-15seat)RM 215 / IDR 650.000
    * ISUZU ELF LONG:(16-19seat)RM 250 / IDR 750.000

    Harge sewa Kereta Taip Daily/14 hour from 8am to 10 pm
    dah include sekali dengan
    *Kereta
    *Pemandu
    *Parking
    *tol
    *harge bole kurang lagi roger by whatapps (fast respon)

    Group yang sudah pernah di layan
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain

    *Sekiranya tuan/puan berminat bercuti di bandung bersama ABIM TRANSPORT
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response)

    ReplyDelete
  31. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!!
    Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari

    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com
    Contact Person : +6281322167717
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Fansfage : Irdi Tour Bandung

    Dijamin Irdi bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  32. Assalamualaikum ..
    ABIM TRANSPORT Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    > Contoh Itinerary Tour
    Seperti:
    -Gunung tangkuban perahu (kawah merapi)
    -Taman strawbery
    -Sari ater hot spring
    -Floting market lembang
    -Lunch kampung daun culture & galery
    -Shoping at rumah mode factory outlet
    -Shoping at jalan ciohampelas
    -Dinner at paskal hyper squere (1001 Menu)
    Day 2
    -Breakfast at hotel
    -Pasar baru trade centre (syurga beli belah belah murah)
    -Lunch at simpang raya melayu resto
    -Shoping at kedai tiga jeans factory
    -Shoping at jalan riau factory outlet
    -Dinner at Parit sea food
    Day 3
    -Breakfast at hotel
    -Otw to trans studio (game indor terbesar di dunia)
    -Lunch at sederhana resto
    -Shoping at cibaduyut street (shoping leader)
    -Dinner at Stones café
    Package Rate :
    -pakej transport+hotel (2pax)
    *3D2N = RM 260/pax
    *4D3N = RM 375/pax
    *5D4N = RM 480/pax
    -pakej transport+hotel (4pax)
    *3D2N = RM180/pax
    *4D3N = RM 260/pax
    *5D4N = RM 330/pax
    -Pakej transport+hotel (6pax)
    *3D2N = RM 150/pax
    *4D3N = RM 215/pax
    *5D4N = RM 285/pax
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    Group yang sudah kami layani
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain
    Sekiranya anda berminat menyertai percutian
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response)
    http://abimtransport.blogspot.co.id/
    http://pakejhoneymoonbandung.blogspot.co.id/
    http://transportmurahkatbandung.blogspot.co.id/
    http://pakejsuperjimat.blogspot.co.id/
    http://pakejmurahgilerbandung.blogspot.co.id/
    https://www.facebook.com/Abim-tour-and-rent-car-237179009806143/


    ReplyDelete
  33. Assalamualaikum...

    Kami menyediakan perkhidmatan sewa kereta dan homestay di Kota Kinabalu pada harga paling murah

    1. Viva RM90
    2. Myvi RM120
    3 Saga RM120
    4. Alza RM140
    5. Exora RM150
    6. Avanza RM170
    7. Vios RM180
    8. Urvan RM230

    Homestay RM100.00 semalam

    Hubungi sy Raziman utk pertanyaan lanjut 0129600702
    0129600702 (Whatsapp)

    ReplyDelete
  34. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini dengan harga promo October - January 2017, Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung Facebook Irdi Tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  35. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN BANDUNG TRANSPORT

    ReplyDelete
  36. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN BANDUNG TRANSPORT

    ReplyDelete
  37. Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang REIHAN BANDUNG TRANSPORT selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. Reihan Bandung transport hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. Reihan Bandung Transport menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama Reihan, dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan Reihan… ;-)

    Dijamin Reihan bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 380.000 or RM 115



    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Mobile Phone : +6285723129752/+6281323761223

    WhatsApp : +6281323761223

    Email : mohdreihan98@gmail.com



    Reihan Bandung Transpor tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap REIHAN BANDUNG TRANSPORT (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (REIHAN BANDUNG TRANSPORT

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum.
    minta maav nak ikut promote kat blog tuan/puan

    PAKEJ JIMAT BERCUTI KE BANDUNG

    ABIM TRANSPORT Adalah sebuah company sewa kereta MURAH kat bandung atau pon jakarta & peyedia Hotel.bandung dan jakarta
    dah berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya,
    menawarkan PAKEJ JIMAT BERCUTI KE BANDUNG
    pada harge yg berbaloi hanye tuk orang Malaysia.

    Rasailah keseronokan bercuti di bandung bersama ABIM TRANSPORT dan keindahan kota
    Bandung disamping menikmati suasana
    membeli belah di rangkaian factory outlet yang
    menjanjikan berbagai barangan pada harga murah!!
    Dan juga jangan lepaskan peluang merasai keenakkan
    makanan yang sedap di kota bandung ....

    di bawah ni harge sewa kereta yg ABIM TRANSPORT tawarkan ..
    BANDUNG TOUR :

    * TOYOTA AVANZA :(6seat)RM 130 / IDR 400.000
    * SUZUKI MPV :(7seat)RM 130 / IDR 400.000
    * DAIHATSU LUXIO:(7seat)RM 130 / IDR 400.000
    * KIJANG INOVA :(7seat)RM 170 / IDR 500.000
    * KIA PREGIO :(10seat)RM 170 / IDR 550.000
    * ISUZU ELF :(10-15seat)RM 215 / IDR 650.000
    * ISUZU ELF LONG:(16-19seat)RM 250 / IDR 750.000

    Harge sewa Kereta Taip Daily/14 hour from 8am to 10 pm
    dah include sekali dengan
    *Kereta
    *Pemandu
    *Parking
    *tol
    *harge bole kurang lagi roger by whatapps (fast respon)

    Group yang sudah pernah di layan
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain

    *Sekiranya tuan/puan berminat bercuti di bandung bersama ABIM TRANSPORT
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response

    ReplyDelete
  39. Salam Satu Malaysia Tuan & Puan

    Kami CITRA CEMERLANG Syariah Tour ada sedia perkhidmatan supir / fullboard pakej bercuti ke Bandung & Jakarta.

    Ada Beberapa Pakej bercuti, yaitu

    Pakej Gold Executive = supir,hotel,makan & tiket lawatan (per pax)

    Pakej Silver Busines = supir,hotel & makan (per pax)

    Pakej Bronze economic = supir & hotel (per pax)

    Pakej Transport jimat = khidmat supir sahaja (per day)


    Rate sewa Kereta per Day :
    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)
    Rate: IDR 375.000 or RM 115


    # Toyota Innova / Kia Pregio (8 seat)
    Rate: IDR 500.000 or RM 160


    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)
    Rate: IDR 650.000 or RM 185


    # Coaster Isuzu Elf Long (17&19 seat)
    Rate: IDR 800.000 or RM 235



    * Include : minyak, parking fee, tol, driver, toll, driver meal and kereta

    * Exclude : entrance fee ke tempat-tempat pelancongan untuk persons & kereta.

    Sila Tuan dan Puan decide tempat lawatan boleh ikut tentatif program yg sudah di sediakan atau ikut plan sendiri. untuk layanan kami janji akan berikan layanan yg tiptop,keranah,ramah & berbudi bahasa. Our service guaranteed if service tak ok tak payah payment at last day tuh. InsyaAlloh sedikit rejeki dari tempahan anda akan disalurkan pada badan amil zakat tempahan karena company kami company syariah.

    Joom Tempah sekarang juga dan dapatkan special rate dari company kami. InsyaAlloh barokah.

    Whatsapp : +6289-5252-53317 (Nur azizah)

    email : indrianinurazizah98@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Salam satu Malaysia,

    joom Cuti cuti Bandung tak payah risau mahal ouls.

    Murahhhhhhhh...Murrrahhhhh sesangatttt sampayyyh penggsannn.... oullsss

    promote pakej dari company citra cemerlang Syariah Tour.

    ******** 4 Days 3 Night ********

    # 2 pax price = RM375 per person

    # 3 pax price = RM295 per person

    # 4 pax price = RM265 per person

    # 5 Pax Price = RM245 per person

    # 6 Pax price = RM230 per person

    # 7 Pax price = RM220 per person


    termasuk :

    > transport full day, private tour included driver, fuel, tol, parking, driver meals

    > New car with 7 seater, full Aircon

    > Daily mineral water

    > makan pagi buffe sampai tekak

    > tour (as costumer request)

    > Hotel 3 star with 2 person inside

    > Airport Transfer

    > Tax and service


    Real 3 star Hotel choice option

    # Dafam hotel or Tebu hotel ( near at riau street factory outlet)

    # Fave braga (inside shoping mall at braga area)

    # Pop hotel bandung (inside shopping mall *festival city link)

    # Kembang hotel or fave hotel cihampelas (cihampelas jeans street, cihampelas walk shoping mall)

    # Zodiak hotel or mutiara hotel (walking distance to pasar baru)

    # ibis asia africa at tengah banda

    # Dbest hotel pasar baru area (with pool)

    TEMPAHAN:


    Whatsapp : +6289-5252-53317 (Nur azizah)

    email :indrianinurazizah98@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Salam 1 Malaysia,


    Kami citra cemerlang syariah tour sedia pakej jimat transport kat bandung...

    Rate per car TOYOTA AVANZA FOR 2-5 PAX

    PAKET MURAH PROMO "1" murah jer rate daily mulai 105rm jer

    >12 HOURS CAR USAGE ( TOYOTA Avanza)
    > PLUS DRIVER
    > PLUS PETROL
    > PICK UP & RETURN TRANSFER FROM HOTEL OR BANDUNG AIRPORT ( SAME DAY TOUR)
    > PLUS PARKING TAX
    > DALAM KOTA + LEMBANG AREA (FLOATING MARKET, SARI ATER, TANGKUBAN PERAHU)
    > TIDAK TERMASUK TIKET MASUK WISATA

    WE PROVIDE KERETA FOR 2 PAX, 7 PAX, 10 PAX, 14 PAX , 17 PAX , OR BUS WITH SPECIAL PRICE

    CALL OR TEXT OR WHATAPPS :
    +6289-5252-53317

    email : indrianinurazizah98@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  43. #Sorry Participate Sale#

    Salam....pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Syarat dan Syarat:

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 330/orang jika 3 orang
    Rm 285/orang jika 4 orang
    Rm 250/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi bufet.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Our Selection Of Hotels#

    -Hyper In
    -Dpalma
    -Raffles Home

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    panggilan/WhatsApp

    +628 12 21 21 567

    mytripbandoeng@gmail.com

    www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  44. saya juga akan kebandung akhir thn nih, sepertinye indah sekali ye bandung.

    download film box office subtitle indonesia

    ReplyDelete
  45. assalamualaikum .. minta maav ikut promote

    nak gi bandung or jakarta ... confuse nak cari khidmat transport ?
    ABIM TRANSPORT SOLUTION NYE ...
    abim transport adalah sebuah syarikat sewa kereta murah kat bandung or jakarta ...
    selain harge yang sangat berbaloi abim transport berikan service / layan tetamu bintang lima ..
    selain itu juga abim transport sedia pakej jimat seperti :
    pakej transport + hotel 3D2N
    pakej transport + hotel 4D3N
    pakej full board ( transport + hotel + makan + tiket lawatan )
    cakap pasal harge bole ronding lagi..
    bagi sapa sapa nak gi bandung or jakarta bole roger kami di bilangan
    what apps : +6281220553050
    jom tempah laju laju .. menjamin holiday tuan / puan lebih berwarne..

    ReplyDelete
  46. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  47. *Sorry Participate Sale*

    Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    ***Hotel 3 Star***
    (The original 3 star was not hokey)

    >HOTEL Dbest (Available pool)

    Rm 420/orang jika 2 orang
    Rm 360/orang jika 3 orang
    Rm 310/orang jika 4 orang
    Rm 270/orang jika 5 orang
    Rm 255/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Tempahan :

    Call +62 878 24 600 700

    WhatsApp +62 81 220 375 375

    bogalakontour@gmail.com

    www.bogalakontour.com

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    ReplyDelete
  48. Mari Bercuti Ke Sabah.... 2017

    Assalamualaikum Tuan Puan...
    Bercuti la ke Sabah....!!
    Kami bersedia mempermudahkan segala urusan percutian anda di sini...

    Antara Kelebihan kami:

    Kereta sewa pandu yang murah, baru dan berkeadaan baik..
    a) Nissan Urvan RM230 sehari
    b) Toyota Innova RM200 sehari
    c) Toyota Avanza RM160
    d) Nissan Grand Livina RM170
    e) Proton Exora RM150
    f) Produa Alza RM140
    g) Toyota Vios RM160
    h) Proton Saga Flx RM120
    i) Produa Myvi RM120
    j) Produa Viva RM100
    k) Proton Waja RM120
    l) Proton Preve RM150
    m) Viva 660 RM70

    * Harga di atas adalah minimum sewa
    untuk 3 hari ke atas...
    * Penghantaran kereta percuma ke
    Airport dan tempat penginapan.

    Antara kelebihan yang anda dapat apabila memilih kereta sewa kami adalah :

    1. Pilihan Homestay dan Hotel dengan harga
    istimewa daripada kami bermula harga
    RM68 dan ke atas di Kota Kinabalu dan
    kundasang...

    2. Homestay Condominium Marina Court di pusat bandar Kota Kinabalu hanya pada harga Rm250 semalam!!!

    3. Pemandu Pelancong..
    Sekiranya anda ingin perlukan pemandu sepanjang percutian kami menyediakan pemandu berpengalaman dan mahir dengan tempat2 percutian menarik di Sabah... upah bagi pemandu kami adalah RM100 untuk 12 jam sehari...

    4. Harga istimewa ke Pulau Manukan , Sapi atau Memutik..
    Sekiranya anda memilih perkhidmatan kami, kami akan memberikan anda harga istimewa RM20.00 sahaja seorang utk tambang bot dan Percuma SET SNORKLING & life jacket ( harga utk 1 pulau sahaja).. harga tak termasuk jetty fee, island fee...

    5. Harga istimewa untuk melihat Proboscis Monkey dan Fireflies... Klias Beaufort..
    Harga RM45.00 adalah termasuk tambang menaiki bot, Hi Tea dan Makan malam...

    Hubungi kami
    0163751978
    Boleh Call atau Whatsapp


    ReplyDelete
  49. Mari Bercuti Ke Sabah.... 2017

    Assalamualaikum Tuan Puan...
    Bercuti la ke Sabah....!!
    Kami bersedia mempermudahkan segala urusan percutian anda di sini...

    Antara Kelebihan kami:

    Kereta sewa pandu yang murah, baru dan berkeadaan baik..
    a) Nissan Urvan RM230 sehari
    b) Toyota Innova RM200 sehari
    c) Toyota Avanza RM160
    d) Nissan Grand Livina RM170
    e) Proton Exora RM150
    f) Produa Alza RM140
    g) Toyota Vios RM160
    h) Proton Saga Flx RM120
    i) Produa Myvi RM120
    j) Produa Viva RM100
    k) Proton Waja RM120
    l) Proton Preve RM150
    m) Viva 660 RM70

    * Harga di atas adalah minimum sewa
    untuk 3 hari ke atas...
    * Penghantaran kereta percuma ke
    Airport dan tempat penginapan.

    Antara kelebihan yang anda dapat apabila memilih kereta sewa kami adalah :

    1. Pilihan Homestay dan Hotel dengan harga
    istimewa daripada kami bermula harga
    RM68 dan ke atas di Kota Kinabalu dan
    kundasang...

    2. Homestay Condominium Marina Court di pusat bandar Kota Kinabalu hanya pada harga Rm250 semalam!!!

    3. Pemandu Pelancong..
    Sekiranya anda ingin perlukan pemandu sepanjang percutian kami menyediakan pemandu berpengalaman dan mahir dengan tempat2 percutian menarik di Sabah... upah bagi pemandu kami adalah RM100 untuk 12 jam sehari...

    4. Harga istimewa ke Pulau Manukan , Sapi atau Memutik..
    Sekiranya anda memilih perkhidmatan kami, kami akan memberikan anda harga istimewa RM20.00 sahaja seorang utk tambang bot dan Percuma SET SNORKLING & life jacket ( harga utk 1 pulau sahaja).. harga tak termasuk jetty fee, island fee...

    5. Harga istimewa untuk melihat Proboscis Monkey dan Fireflies... Klias Beaufort..
    Harga RM45.00 adalah termasuk tambang menaiki bot, Hi Tea dan Makan malam...

    Hubungi kami
    0163751978
    Boleh Call atau Whatsapp


    ReplyDelete
  50. Mari Bercuti Ke Sabah.... 2017

    Assalamualaikum Tuan Puan...
    Bercuti la ke Sabah....!!
    Kami bersedia mempermudahkan segala urusan percutian anda di sini...

    Antara Kelebihan kami:

    Kereta sewa pandu yang murah, baru dan berkeadaan baik..
    a) Nissan Urvan RM230 sehari
    b) Toyota Innova RM200 sehari
    c) Toyota Avanza RM160
    d) Nissan Grand Livina RM170
    e) Proton Exora RM150
    f) Produa Alza RM140
    g) Toyota Vios RM160
    h) Proton Saga Flx RM120
    i) Produa Myvi RM120
    j) Produa Viva RM100
    k) Proton Waja RM120
    l) Proton Preve RM150
    m) Viva 660 RM70

    * Harga di atas adalah minimum sewa
    untuk 3 hari ke atas...
    * Penghantaran kereta percuma ke
    Airport dan tempat penginapan.

    Antara kelebihan yang anda dapat apabila memilih kereta sewa kami adalah :

    1. Pilihan Homestay dan Hotel dengan harga
    istimewa daripada kami bermula harga
    RM68 dan ke atas di Kota Kinabalu dan
    kundasang...

    2. Homestay Condominium Marina Court di pusat bandar Kota Kinabalu hanya pada harga Rm250 semalam!!!

    3. Pemandu Pelancong..
    Sekiranya anda ingin perlukan pemandu sepanjang percutian kami menyediakan pemandu berpengalaman dan mahir dengan tempat2 percutian menarik di Sabah... upah bagi pemandu kami adalah RM100 untuk 12 jam sehari...

    4. Harga istimewa ke Pulau Manukan , Sapi atau Memutik..
    Sekiranya anda memilih perkhidmatan kami, kami akan memberikan anda harga istimewa RM20.00 sahaja seorang utk tambang bot dan Percuma SET SNORKLING & life jacket ( harga utk 1 pulau sahaja).. harga tak termasuk jetty fee, island fee...

    5. Harga istimewa untuk melihat Proboscis Monkey dan Fireflies... Klias Beaufort..
    Harga RM45.00 adalah termasuk tambang menaiki bot, Hi Tea dan Makan malam...

    Hubungi kami
    0163751978
    Boleh Call atau Whatsapp


    ReplyDelete
  51. Assalamualaikum ..
    ABIM TRANSPORT Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    > Contoh Itinerary Tour
    Seperti:
    -Gunung tangkuban perahu (kawah merapi)
    -Taman strawbery
    -Sari ater hot spring
    -Floting market lembang
    -Lunch kampung daun culture & galery
    -Shoping at rumah mode factory outlet
    -Shoping at jalan ciohampelas
    -Dinner at paskal hyper squere (1001 Menu)
    Day 2
    -Breakfast at hotel
    -Pasar baru trade centre (syurga beli belah belah murah)
    -Lunch at simpang raya melayu resto
    -Shoping at kedai tiga jeans factory
    -Shoping at jalan riau factory outlet
    -Dinner at Parit sea food
    Day 3
    -Breakfast at hotel
    -Otw to trans studio (game indor terbesar di dunia)
    -Lunch at sederhana resto
    -Shoping at cibaduyut street (shoping leader)
    -Dinner at Stones café
    Package Rate :
    -pakej transport+hotel (2pax)
    *3D2N = RM 260/pax
    *4D3N = RM 375/pax
    *5D4N = RM 480/pax
    -pakej transport+hotel (4pax)
    *3D2N = RM180/pax
    *4D3N = RM 260/pax
    *5D4N = RM 330/pax
    -Pakej transport+hotel (6pax)
    *3D2N = RM 150/pax
    *4D3N = RM 215/pax
    *5D4N = RM 285/pax
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    Group yang sudah kami layani
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain
    Sekiranya anda berminat menyertai percutian
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response)
    http://abimtransport.blogspot.co.id/
    http://pakejhoneymoonbandung.blogspot.co.id/
    http://transportmurahkatbandung.blogspot.co.id/
    http://pakejsuperjimat.blogspot.co.id/
    http://pakejmurahgilerbandung.blogspot.co.id/
    https://www.facebook.com/Abim-tour-and-rent-car-237179009806143/

    ReplyDelete
  52. Asallamualikum
    Perkenalkan kami bogalakonTour.
    Kami hadir menyediakan perkhidmatan Sewa Kereta Murah Di Bandung yang bepatutan dan murah.
    IDR 400.000/hari
    Include : minyak, parking fee, tol, driver, driver meal and kereta
    Exclude : entrance fee ke tempat-tempat pelancongan untuk persons & kereta.

    Ingin melancong dengan pakej murah? Kami berikan anda jawapanya.
    Only RM 235/pax 4day3night
    Transport dan hotel 3*
    Pakej Pelancongan & Pakej Percutian Murah Kat Bandung dijamin murah dan memuaskan!


    More info
    Telefone/WhatsApp : +62 87888800871
    call/wa : +62 81222300871
    aguskolicis@gmail.com
    bogalakontour@gmail.com
    bogalakontour@yahoo.com

    www.bogalakontour.com
    www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    kami bagi bukti bukan janji dari Bogalakon Tour Bandung... (Insya Allah)... Wassalam dan Terima Kasih...

    ReplyDelete
  53. assalamualaikum .. minta maav ikut promote

    nak gi bandung or jakarta ... confuse nak cari khidmat transport ?
    ABIM TRANSPORT SOLUTION NYE ...
    abim transport adalah sebuah syarikat sewa kereta murah kat bandung or jakarta ...
    selain harge yang sangat berbaloi abim transport berikan service / layan tetamu bintang lima ..
    selain itu juga abim transport sedia pakej jimat seperti :
    pakej transport + hotel 3D2N
    pakej transport + hotel 4D3N
    pakej full board ( transport + hotel + makan + tiket lawatan )
    cakap pasal harge bole ronding lagi..
    bagi sapa sapa nak gi bandung or jakarta bole roger kami di bilangan
    what apps : +6281220553050
    jom tempah laju laju .. menjamin holiday tuan / puan lebih berwarne..

    ReplyDelete
  54. *Sorry Participate Sale*

    Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    ***Hotel 3 Star***
    (The original 3 star was not hokey)

    >HOTEL Dbest (Available pool)

    Rm 420/orang jika 2 orang
    Rm 360/orang jika 3 orang
    Rm 310/orang jika 4 orang
    Rm 270/orang jika 5 orang
    Rm 255/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Tempahan :

    Call +62 878 24 600 700

    WhatsApp +62 81 220 375 375

    bogalakontour@gmail.com

    www.bogalakontour.com

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    ReplyDelete
  55. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  56. boleh emailkan iternary dan sebut harga ke bandung utk 4h 3m dan 3h 2m ke bandung utk 3,4 & 5 org. helangjingga90@gmail.com

    ReplyDelete
  57. emaikan pd sy iternary dan sebut harga ke bandung 4h 3m dan 3h 2m ke bandung utk 3,4 & 5 org. helangjingga90@gmail.com

    ReplyDelete
  58. "masatu 1juta rupiah= rm 3.05."
    murah sangat akak...

    masa tu sy tukar wang kat delifrance plaza metro kajang, rm 312.50 hanya dpt 1jt IDR je....
    bleh sy tukar ngan akak ke?? pliz..

    ReplyDelete
  59. Genk yg belom ke Lombok, jom cadangkan masa utk nikmati pulau syurga. Kata orang, jangan ke Lombok, nanti nggak mahu balik pulang.. heheè
    WA: +62-878-6000-1036
    Email: info.lombokfun@gmail.com

    LOMBOK FUN TRAVEL
    Professional & Terpercaya

    ReplyDelete
  60. Assalamualaikum ..
    ABIM TRANSPORT Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    > Contoh Itinerary Tour
    Seperti:
    -Gunung tangkuban perahu (kawah merapi)
    -Taman strawbery
    -Sari ater hot spring
    -Floting market lembang
    -Lunch kampung daun culture & galery
    -Shoping at rumah mode factory outlet
    -Shoping at jalan ciohampelas
    -Dinner at paskal hyper squere (1001 Menu)
    Day 2
    -Breakfast at hotel
    -Pasar baru trade centre (syurga beli belah belah murah)
    -Lunch at simpang raya melayu resto
    -Shoping at kedai tiga jeans factory
    -Shoping at jalan riau factory outlet
    -Dinner at Parit sea food
    Day 3
    -Breakfast at hotel
    -Otw to trans studio (game indor terbesar di dunia)
    -Lunch at sederhana resto
    -Shoping at cibaduyut street (shoping leader)
    -Dinner at Stones café
    Package Rate :
    -pakej transport+hotel (2pax)
    *3D2N = RM 260/pax
    *4D3N = RM 375/pax
    *5D4N = RM 480/pax
    -pakej transport+hotel (4pax)
    *3D2N = RM180/pax
    *4D3N = RM 260/pax
    *5D4N = RM 330/pax
    -Pakej transport+hotel (6pax)
    *3D2N = RM 150/pax
    *4D3N = RM 215/pax
    *5D4N = RM 285/pax
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    Group yang sudah kami layani
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain
    Sekiranya anda berminat menyertai percutian
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response)
    http://abimtransport.blogspot.co.id/
    http://pakejhoneymoonbandung.blogspot.co.id/
    http://transportmurahkatbandung.blogspot.co.id/
    http://pakejsuperjimat.blogspot.co.id/
    http://pakejmurahgilerbandung.blogspot.co.id/
    https://www.facebook.com/Abim-tour-and-rent-car-237179009806143/

    ReplyDelete
  61. Assalamualaikum
    Minta izin nak ikut promote kat blog tuan / puan
    Perkenalal kan kami dari CITRA CEMERLANG syariah tour
    Kami nak menawarkan sewa kereta murah kat bandung or jakarta
    Jenis kereta yg di tawar kan
    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.
    Kami juga menyediakan packages
    Pakej 4D3N
    transport + hotel
    2 orang RM 350 / orang.
    4 orang RM 299 / orang.
    6 orang RM 270 / orang.
    8 orang RM 245 / orang.
    10 rang RM 220 / orang.
    Pakej 3D2N
    2 orang RM 250 / orang.
    4 orang RM 199 / orang.
    6 orang RM 170 / orang.
    8 orang RM 165 / orang.
    10 orang RM140/ orang.
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    transport facilities:
    * bole di gunakan dari pukul 8 pagi hingga pukul 10 malam
    * include petrol / minyak
    * include parkir
    * include driver berpengalaman dan bisa bahasa melayu
    *we dont need deposit~all payment at last day in bandung

    TEMPAHAN
    INDRI NURAZIZAH
    WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE
    +6289525253317

    email & fb
    indrianinurazizah98@gmail.com
    tanya shj pun xapa, survey2 dahulu..xsalah pun.

    ReplyDelete
  62. Boleh nak tanya, harga tiket masuk ke tangkubah perahu tu per person ke?

    ReplyDelete
  63. Thanks for your post haha. It's really hard to find a good budget travel review on Bandung as it's mostly in Indon but thank God at least this is in BM, and also quite comprehensive.

    Cheers from KL!

    ReplyDelete
  64. Assalamualaikum ..
    ABIM TRANSPORT Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    > Contoh Itinerary Tour
    Seperti:
    -Gunung tangkuban perahu (kawah merapi)
    -Taman strawbery
    -Sari ater hot spring
    -Floting market lembang
    -Lunch kampung daun culture & galery
    -Shoping at rumah mode factory outlet
    -Shoping at jalan ciohampelas
    -Dinner at paskal hyper squere (1001 Menu)
    Day 2
    -Breakfast at hotel
    -Pasar baru trade centre (syurga beli belah belah murah)
    -Lunch at simpang raya melayu resto
    -Shoping at kedai tiga jeans factory
    -Shoping at jalan riau factory outlet
    -Dinner at Parit sea food
    Day 3
    -Breakfast at hotel
    -Otw to trans studio (game indor terbesar di dunia)
    -Lunch at sederhana resto
    -Shoping at cibaduyut street (shoping leader)
    -Dinner at Stones café
    Package Rate :
    -pakej transport+hotel (2pax)
    *3D2N = RM 260/pax
    *4D3N = RM 375/pax
    *5D4N = RM 480/pax
    -pakej transport+hotel (4pax)
    *3D2N = RM180/pax
    *4D3N = RM 260/pax
    *5D4N = RM 330/pax
    -Pakej transport+hotel (6pax)
    *3D2N = RM 150/pax
    *4D3N = RM 215/pax
    *5D4N = RM 285/pax
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    Group yang sudah kami layani
    -CIMB Group Company From Malaysia
    -Tv 3 malaysia
    -My bank group company
    -Petronas Company
    -Family trip
    -Pelajar Trip
    -Back pac trip
    -Dan lain-lain
    Sekiranya anda berminat menyertai percutian
    Sila hubungi :
    WhatsApp : +6281220553050 (fast response)
    http://abimtransport.blogspot.co.id/
    http://pakejhoneymoonbandung.blogspot.co.id/
    http://transportmurahkatbandung.blogspot.co.id/
    http://pakejsuperjimat.blogspot.co.id/
    http://pakejmurahgilerbandung.blogspot.co.id/
    https://www.facebook.com/Abim-tour-and-rent-car-237179009806143/

    ReplyDelete
  65. Assalamualaikum
    Minta izin nak ikut promote kat blog tuan / puan
    Perkenalal kan kami dari CITRA CEMERLANG syariah tour
    Kami nak menawarkan sewa kereta murah kat bandung or jakarta
    Jenis kereta yg di tawar kan
    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.
    Kami juga menyediakan packages
    Pakej 4D3N
    transport + hotel
    2 orang RM 350 / orang.
    4 orang RM 299 / orang.
    6 orang RM 270 / orang.
    8 orang RM 245 / orang.
    10 rang RM 220 / orang.
    Pakej 3D2N
    2 orang RM 250 / orang.
    4 orang RM 199 / orang.
    6 orang RM 170 / orang.
    8 orang RM 165 / orang.
    10 orang RM140/ orang.
    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking
    * room deluxe ~king bed size hotel 2star also include free buffet breakfast
    transport facilities:
    * bole di gunakan dari pukul 8 pagi hingga pukul 10 malam
    * include petrol / minyak
    * include parkir
    * include driver berpengalaman dan bisa bahasa melayu
    *we dont need deposit~all payment at last day in bandung

    TEMPAHAN
    INDRI NURAZIZAH
    WHATSAPP / CALL / TEXT / LINE
    +628996933137

    email & fb
    indrianinurazizah98@gmail.com
    tanya shj pun xapa, survey2 dahulu..xsalah pun.

    ReplyDelete
  66. Halo saya Ari travel agent dari lombok, saya ingin menawarkan pakej percutian murah dan boleh juga hanya sewa kereta.
    untuk maklumat lebih lanjut atau tanya - tanya tentang lombok boleh hubungin saya:
    Whatssap +62 87852953230
    Ig: Lombok_trip
    blog: pakejpercutianlombok.blogsport.co.id

    ReplyDelete
  67. Nk tnya, farm house, floating market n tmpt yg dekat2 tu senang tak nk dpt public transport mcm grab uber gojek smua tu? tq

    ReplyDelete
  68. saya baca blog sis ni..& amik supir yg sis rekomen hehe..next mth baru nak pergi..

    ReplyDelete
  69. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (Amiin)... Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    Call : +6282214441280
    WhatsApp : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)



    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...


    Kami pun menyediakan paket transport dan hotel

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Wassalam, Terimakasih...

    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhati Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja.. Terima kasih...

    ReplyDelete
  70. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  71. Salam sejahtera Tuan / Puan, semoga Tuan / Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki (Amiin)… Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung / Jakarta. Buat Tuan / Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung / Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    Call : +6282262272279
    WhatsApp : +6282280000071
    Email : podomorootransportbandung71@yahoo.com
    Blog : http://podomoroopelancongbandung.blogspot.co.id (Podomoroo Transport Bandung)
    Facebook : Podomoroo Transport
    Fanspage : Podomoroo Transport Bandung


    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang…
    Kami pun menyediakan Pakej Transport dan Hotel
    Kereta Avanza, Luxio, Apv, Evalia, Sigra, Grand Livina
    3D2N
    2 Pax = 330 Rm / Pax
    3 Pax = 300 Rm / Pax
    4 Pax = 230 Rm / Pax
    5 Pax = 230 Rm / Pax
    6 Pax = 200 Rm / Pax

    Van Short
    3D2N
    7 Pax = 250 Rm / Pax
    8 Pax = 220 Rm / Pax
    9 Pax = 220 Rm / Pax
    10 Pax = 200 Rm / Pax

    Van Long, Toyota Hiace Commuter
    3D2N
    11 Pax = 220 Rm / Pax
    12 Pax = 200 Rm / Pax
    13 Pax = 200 Rm / Pax
    14 Pax = 190 Rm / Pax
    15 Pax = 190 Rm / Pax

    Pakej Transport dan Hotel 4D3N
    Kereta Avanza, Luxio, Apv, Evalia, Sigra, Grand Livina
    4D3N
    2 Pax = 460 Rm / Pax
    3 Pax = 430 Rm / Pax
    4 Pax = 320 Rm / Pax
    5 Pax = 330 Rm / Pax
    6 Pax = 280 Rm / Pax

    Van Short
    4D3N
    7 Pax = 350 Rm / Pax
    8 Pax = 310 Rm / Pax
    9 Pax = 310 Rm / Pax
    10 Pax = 280 Rm / Pax

    Van Long, Toyota Hiace Commuter
    4D3N
    11 Pax = 310 Rm / Pax
    12 Pax = 280 Rm / Pax
    13 Pax = 290 Rm / Pax
    14 Pax = 270 Rm / Pax
    15 Pax = 280 Rm / Pax

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan / Puan untuk ke Bandung.


    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Podomoroo Transport Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja.. Wassalam, Terima kasih...

    ReplyDelete
  72. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Wassalam dan Terima Kasih...

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  73. HOSTEL TERMURAH,NYAMAN,DAN STRATEGIS BANDUNG cuma di http://zbackpacker.com

    ReplyDelete
  74. artikel nya menarik sekali:) hay semua nya saya mau kasih tau nih untuk perbaikan IMAC,MACBOOK,IPHONE apapun itu:) langsung saja ke bawa keJASA SERVICE IPHONE IMAC MACBOOK IPADIPOD DI BANDUNG DAN HARGA TERMURAH

    ReplyDelete
  75. Salam.perkenalkan saya dicky salah satu driver bandung.jom g bandung.
    Fb. Dickywahyudi
    Whatsapp.+628156012070

    ReplyDelete
  76. Salam.perkenalkan saya dicky salah satu driver bandung.jom g bandung.
    Fb. Dickywahyudi
    Whatsapp.+628156012070

    ReplyDelete
  77. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  78. Salam.perkenalkan saya dicky salah satu driver bandung.jom g bandung.
    Fb. Dickywahyudi
    Whatsapp.+628156012070

    ReplyDelete
  79. *Sorry Participate Sale*

    Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    ***Hotel 3 Star***
    (The original 3 star was not hokey)

    >HOTEL Dbest (Available pool)

    Rm 450/orang jika 2 orang
    Rm 390/orang jika 3 orang
    Rm 340/orang jika 4 orang
    Rm 300/orang jika 5 orang
    Rm 275/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Tempahan :

    Call/WhatsApp :

    +62 81 220 375 375

    bogalakontour@gmail.com

    www.bogalakontour.com

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    #Do Not Be Fooled By Cheap Prices#

    ReplyDelete
  80. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  81. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  82. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  83. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete

  84. Assalamualaikum.
    minta maaf nak ikut promote kat blog tuan/puan
    pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Butiran Perjalanan
    (Boleh di tukar,Tambah/Kurang)

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda dranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Glamping
    > Kulit Cibaduyut
    > Afrika Asia
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    syarat dan Syarat

    * Jumlah harga Seorang Adalah
    Rm 370/orang jika 2 orang
    Rm 295/orang jika 3 orang
    Rm 260/orang jika 4 orang
    Rm 235/orang jika 5 orang
    Rm 220/orang jika 6 orang

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    -Termasuk sarapan pagi.

    Hotel Bandar bandung Adalah

    #Hotel 2 Star #

    Dbest Express

    >Termasuk Breakfast ala Bufet

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    Call/WhatsApp:

    +6281 222 300 871

    aguskolicis@gmail.com

    www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  85. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  86. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  87. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete

  88. *JOM KE SABAH 2017*

    TIPS PERCUTIAN MURAH KE SABAH!!!
    Mari Bercuti Ke Sabah.... 2017

    Tel : 0129600702 / 0163751978
    Assalamualaikum Tuan Puan...
    Bercuti la ke Sabah....!!
    Kami bersedia mempermudahkan segala urusan percutian anda di sini...

    Kami menyediakan Kereta sewa pandu yang murah, baru dan berkeadaan baik..

    a) Nissan Urvan RM250 sehari
    b) Toyota Innova RM230 sehari
    c) Toyota Avanza RM170
    d) Nissan Grand Livina RM180
    e) Proton Exora RM160
    f) Produa Alza RM150
    g) Toyota Vios RM180
    h) Proton Saga Flx RM120
    i) Produa Myvi RM120
    j) Produa Viva RM100
    k) Proton Waja RM120
    l) Proton Preve RM160
    m) Toyota Land Cruser Super King RM900
    n) BMW X5 RM900
    o) FJ Cruiser RM500

    * Harga di atas adalah minimum sewa
    untuk 3 hari ke atas...
    * Penghantaran kereta percuma ke
    Airport dan tempat penginapan.
    * Kadar harga lebih rendah untuk sewa
    secara bulanan.

    Kelebihan yang anda dapat apabila megambil kereta sewa kami adalah :

    1. Pilihan Homestay dan Hotel dengan harga
    istimewa daripada kami bermula harga
    RM68 dan ke atas di Kota Kinabalu dan
    kundasang...

    2. Homestay Condominium Marina Court di pusat bandar Kota Kinabalu hanya pada harga Rm300 semalam!!!

    3. Pemandu Pelancong..
    Sekiranya anda ingin perlukan pemandu sepanjang percutian kami menyediakan pemandu berpengalaman dan mahir dengan tempat2 percutian menarik di Sabah... upah bagi pemandu kami adalah RM100 untuk 12 jam sehari...

    4. Harga istimewa ke Pulau Manukan , Sapi atau Memutik..
    Sekiranya anda memilih perkhidmatan kami, kami akan memberikan anda harga istimewa RM25.00 sahaja seorang utk tambang bot dan Percuma SET SNORKLING & life jacket ( harga utk 1 pulau sahaja).. harga tidak termasuk Jetty Fee dan Island Fee...
    Kami juga memberikan harga istimewa untuk Water Sport berikut:
    * Banana Boat RM30 (15 mnt)
    * FlyFish RM60 (15 mnt)
    * Parasailing RM55 (15 mnt)
    * Jetski RM140 (30 mnt)
    * Sea Walking RM150 (30 mnt)

    5. Harga istimewa untuk melihat Proboscis Monkey dan Fireflies... Klias Beaufort..
    Harga RM45.00 adalah termasuk tambang menaiki bot, Hi Tea dan Makan malam...

    6. Perkhidmatan tempahan tiket penerbangan (Tambang Murah) juga disediakan
    *Screenshot iklan ini sebagai voucher Diskaun dan whatsapp ke nombor di bawah*

    Hubungi kami
    *0129600702 (Whatsapp/Call)*
    0163751978 Call


    ReplyDelete
  89. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  90. Salam sejahtera Tuan / Puan, Sebelum itu ingin memohon maaf kerana membuat promosi disini...
    Semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki(Amiin). Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282214441280
    Call : +6282282222896
    Email : Dhanibandung@yahoo.com
    Blog : Melancongdibandung.blogspot.com(Dhani Tour Bandung)
    Website : www.paketpelanconganbandung.com dan www.dhanitourbandung.com

    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan...Insya Alloh kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang...

    KAMI PUN MENYEDIAKAN PAKET BERUPA TRANSPORT DAN HOTEL

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Dhani Tour Bandung... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung murah sahaja... Untuk apa cari harga yang lebih murah jika service nya kurang berbaloi dan tidak memuaskan ^_^
    Wassalam dan Terima Kasih.. ^_^

    JOM MELANCONG INDONESIA…
    CITY TOUR BANDUNG DAN CITY TOUR JAKARTA

    ReplyDelete
  91. salam sejahtera kepada puan / kakak pengerusi blog,
    tompang share ya kakak....
    pakej percutian ke padang dan bukittinggi

    kami dari syarikat PESONA JEJAK WISATA TOUR AND TRAVEL

    PESONA LAWATAN DI PADANG – BUKITTINGGI
    4 HARI DAN 3 MALAM


    DAY 1 : TIBA DI AIRPORT – BUKITTINGGI ( L, D )
    Tiba di airport antara bangsa minangkabau di padang, kami sambut dan kita bergerak menuju BUKITTINGGI, kita berhenti untuk bergambar di : AIR TERJUN LEMBAH ANAI, RUMAH GADANG, makan tengah hari dan BELANJA KAIN SULAM, KAMPONG PANDAI SIKEK, masuk hotel dan free program. Makan malam di local restaurant.

    DAY 2 : BUKITTINGGI – PAGARUYUNG – PADANG ( B, L, D )
    Setelah sarapan kita cek out dan bergerak melawat : KILANG KOPI KINIKO, ISTANO PAGARUYUNG, MAKAM RAJO, BATU BERSURAT, makan tengah hari dan bergerak ke padang, tiba di Bandar padang CITY TOUR melawat : PANTAI PADANG, JEJANTAS SITI NURBAYA, KAMPONG CINA, PANTAI MUARO, makan malam dan masuk hotel free program

    DAY 3 : TOUR KE PULAU PAGANG – PASUMPAHAN ( B, L, D )
    Setelah sarapan kita bergerak menuju PANTAI TELUK BUNGUS, untuk menyeberang ke PULAU PAGANG, PAMUTUSAN DAN PASUMPAHAN, menikmati indahnya pulau dan putihnya pasir serta jernihnya air laut bertemankan ikan berbagai bentuk dan warna, ber senorkleing dan bermain banana boat hingga puas, petang hari kita kembali ke teluk bungus dan kembali ke hotel, free program. Makan siang lunch box dan malam di local restaurant.

    DAY 4 : PADANG – TRANSFER OUT ( B, L, D )
    Setelah sarapan kita cek out dan kami transfer kembali ke airport. Tour end

    SEBUT HARGA :
    HOTEL BAJET
    MINIMA 2 – 3 PAX = RM 920/ PAX
    MINIMA 4 – 9 PAX = RM 500/ PAX
    MINIMA 10 – 14 PAX = RM 495/ PAX
    MINIMA 15 – 20 PAX = RM 490/ PAX
    MINIMA 21 – UP = RM 485/ PAX

    HOTEL 2 STAR
    MINIMA 2 – 3 PAX = RM 970/ PAX
    MINIMA 4 – 9 PAX = RM 525/ PAX
    MINIMA 10 – 14 PAX = RM 515/ PAX
    MINIMA 15 – 20 PAX = RM 510/ PAX
    MINIMA 21 – UP = RM 505/ PAX

    HARGA SUDAH TERMASUK :
    TRANSPORT, HOTEL SEBILIK BER 2, TOUR ( TIKET MASUK TEMPAT LAWATAN ), MAKAN, TOUR GUIDE ( GROUP UP FROM 14 PAX ), MINERAL WATER, PARKING FEE.

    HARGA TIDAK TERMASUK :
    TIKET PESAWAT PERGI BALIK, PORTER ( BURUH ANGKAT BARANG ), TIPPING UNTUK TOUR GUIDE DAN DRIVER


    bila ader yang berminat sila whatsapp +6281806803803 dengan saya sendiri pengerusi di company ini.

    salam sejahtera

    muhamad subari

    ReplyDelete
  92. Apa kabar kakak ?, banyak sekali tempat yang kakak kunjungi di Bandung, kapan balik lagi ke bandung kak?

    ReplyDelete
  93. Salam
    Jom Liburan Pi Bandung

    Itenerary 3day 2 night
    Day1
    *Bandung Airport
    *Pasar Baru trade center
    *Toko Tiga (Branded Jeans)
    *depasion factory outlet kain potong
    *Factory Outlet At Jalan Riau (Heritage,Cascades,The Summit, For Men, The Stamp, Terminal Tas, dan The Secret )
    *rumah kain sulam and telekung
    * cibaduyut-shoes and jacket leather original

    Day2
    *Gunung Tangkuban Parahu
    *floating market / farmhouse /dusun bambu / grafika cikole / the lodge of maribaya
    *Rumah Mode & Cihampelas Jeans Centre
    *Rumah parfume
    *factory outlet area riau street ,the secret, heritage, oases, etc

    Day3
    *check out hotel
    *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, Kartika Sari and Amanda)
    *Airport transfer

    Pakej Super BAJET BANDUNG 3D2N (included bilik hotel free wifi, buffet breakfast, and pengangkutan)

    Hotel 3*
    (Green Batara / Dbest Hotel / Meize / Zodiak / Raffleshom / Victoria / Citra Dream / Ruby Syariah / Kembang / Fabu / Andelir)
    RM325 per person if 2 person
    RM225 per person if 4 person
    RM195 per person if 6 person
    RM190 per person if 10 person

    Hotel 2*
    (Dbest Express / Montameri / Serena / Guntur)
    RM290 per person if 2 person
    RM195 per person if 4 person
    RM175 per person if 6 person
    RM170 per person if 10 person

    Hotel 1*
    (Asoka Hotel / New Moonlight / Minehome / Sentra inn / Hyperinn)
    RM280 per person if 2 person
    RM185 per person if 4 person
    RM165 per person if 6 person
    RM160 per person if 10 person

    *rate included
    ~pengangkutan / transportation type kereta is toyota avanza or Luxio included = petrol, parking, pemandu,kereta dan high way tiket.
    ~1 room hotel for 2 person
    ~breakfast, free wifi, mineral water and lift availble at hotel

    *rate is not included
    ~lunch and dinner
    ~entrance fee per kereta and entrance fee per person at tempat lawatan


    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP FOR EASY BOOKING

    +62 8956 0220 4291

    +62 8956 0220 4291

    +62 822 951 999 22

    +62 822 951 999 22


    email
    omegajayatour@gmail.com

    Facebook
    Faturrahman Jaya

    ReplyDelete
  94. Assalamualaikum…
    Kami menawarkan pelbagai pakej menarik ke Medan, Bandung,Bali,Lombok,Pekanbaru,Aceh,Padang Bukittinggi dan lain2 destinasi popular untuk anda.Semua urusan kami lakukan.Dari urusan tiket kapalterbang,hotel,transport,makan dan pemandu pelancong semua kami sediakan untuk anda.Untuk group yang besar di alu alukan.Harga menarik menanti anda.
    Tak perlu bersusah payah menguruskan group anda.Berikan senarai nama peserta dan tarikh perjalanan dan semua kami uruskan.Urusan di lakukan di Malaysia.Mudah dan selamat.Temujanji untuk urusan group yang besar juga boleh diatur.Semua urusan di lakukan di Malaysia sahaja.Minima berdua sahaja pun boleh!! JAMINAN KEPUASAN UNTUK ANDA!!!
    Hubungi saya di talian 0126665436 atau lihat di blog saya untuk maklumat lanjut.Banyak maklumat berguna untuk panduan anda.
    http://freelancetour.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. HARGA JIMAT SAMPE PINGSAN !!


    Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama , dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL

    Dijamin bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 370.000 or RM 115

    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Line : Yusufb23

    WhatsApp : +62838 2213 8851

    Email : Ybahtiar2@gmail.com



    PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard



    (PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL)

    ReplyDelete
  96. HARGA JIMAT SAMPE PINGSAN !!

    papandayantourandtravel.blogspot.com


    Assalamu’alaikum, salam sejahtera Tuan / Puan yang PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL selalu kami rindukan atas kedatangannya Tuan /Puan ke kota kami di Bandung. Seiiring dengan kesehatan yang baik dan kesejahteraan dan yang selalu dimurahkan rizky nya Amiin…. PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL hanya sekedar ingin menginfokan promosi promosi yang tersedia di Reihan, mengenai bercuti di kota kesayangan Tuan / puan yang selalu dikunjungi saat weekend. PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL menyediakan Kereta Transportasi selama bercuti di Bandung atau Jakarta.

    JOM JOM ke Bandung bersama , dijamin Muraaaah dan puas ^_^

    Kepuasan Tuan / Puan adalah kebanggaan PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL

    Dijamin bagi harga sangat Muraaaah dan pelayanan yang sangat baik..



    Harga Sewa Kereta ;



    Rate Kereta per Day :

    # Suzuki APV /Toyota Avanza/Daihatsu Luxio (6 seat)

    Rate: IDR 340.000 or RM 115

    # Toyota Innova / KIA Pregio (8 seat)

    Rate: IDR 520.000 or RM 157



    # Coaster Isuzu Elf Short (11 seat)

    Rate: IDR 620.000 or RM 182



    # Coaster Isuzu Elf Long (17 & 19 seat)

    Rate: IDR 840.000 or RM 242



    # Toyota Hiace commuter (12 seat)

    Rate: IDR 850.000 or RM 245



    *Masa sewa : 14 jam (8AM to 10 PM)

    *Include : Kereta,sopir,minyak,parking & Tol



    Contact Person :

    Line : Yusufb23

    WhatsApp : +62838 2213 8851

    Email : Ybahtiar2@gmail.com



    PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL tunggu yah kedatangan Tuan / Puan ke Bandung..

    Wassalam..wr.wb..

    Nb:yang lebih mahal banyak yang lebih murah pon ada,tp kami jamin yg terbaek tetap PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL (insha allah) jom jom bercuti di bandung murah jer TERIMAKASIH :)



    Regard


    papandayantourandtravel.blogspot.com

    (PAPANDAYAN TOUR & TRAVEL)

    ReplyDelete
  97. Assalamualaikum Wr,Wb,. Tuan / Puan

    jomm pegi bercuti kat Bandung dengan perkhidmatan Transport Bandung kami. BANDUNG AMANAH TOUR & TRANSPORT menyediakan Pakej Bercuti dan Khidmat Transport Tour kat Bandung/Jakarta/Garut atau bandar lain dalam kat Indonesia. Pemandu berpengalaman, berterampilan kemas, jujur, peramah & sopan

    Anda boleh melawat beberapa tempat menarik kat Bandung dengan guna perkhidmatan yang kami sediakan, kereta yang dikhaskan untuk di sewa di Bandung, dan anda boleh memilih kereta yang sesuai untuk anda gunakan di Bandung,

    Ready Type Transport :

    Type Car 6 seater ( max 6 passenger )
    - Toyota Avanza
    - Suzuki APV
    - Daihatsu Luxio
    - Daihatsu Xenia
    - Suzuki Ertiga

    Type Car 7 seat or medium
    - Toyota Innova
    - Kia Pregio

    Van 14 seater ( max 12 - 14 passenger )
    - Isuzu ELF Short

    Van 19 seater ( max 15 - 19 passenger )
    - Van Isuzu ELF Long

    TERSEDIA JUGA KENDARAAN MINI BUS 25 SEAT, MEDIUM BUS 35 SEAT DAN BIG BUS 45 SEAT

    * semua dalam pakej termasuk pemandu, petrol, tol, makan pemandu.
    * per day boleh guna dari pukul 08Am - 10PM

    TERSEDIA JUGA PAKEJ JIMAT TRANSPORT & HOTEL 3D2N, 4D3N, 5D4N, ETC
    Untuk pakej 4D3N transport & hotel promo murah hanya sebesar RM 300/ orang untuk 6 orang dalam 1 group

    CONTOH OPTIONAL PROGRAM :
    DAY 1
    *Tiba kat Bandung
    *Pasar Baru trade center
    *Lunch & Check in Hotel
    *Toko Tiga ( Branded ori Jeans )
    *D'fashion factory outlet kain potong
    *Membeli-belah di Factory Outlet At Jalan Riau (Heritage,Cascades,The Summit, For Men, The Stamp,Terminal Tas, dan The Secret )
    *Dinner dan kembali ke Hotel

    DAY 2
    *Gunung Tangkuban Parahu
    *Farmhouse Lembang
    *Floating Market
    *Kebun Strawberry and tea park (optional)
    *Membeli-belah di di Rumah Mode & Cihampelas Jeans Centre
    *Membeli-belah di Jalan Dago (Grande, Episode, Edward Forrer, gossip,level, etc)

    DAY 3
    *kawah putih crater/trans studio indor themes park
    *Tasik Situ Patenggang (optional)
    *rumah kain sulam kat taman kopo
    *cibaduyut-shoes and jacket leather original
    *factory outlet area riau street macam the secret, heritage,oases, etc

    DAY 4
    *check out hotel
    *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, Kartika Sari and Amanda)
    *paris van java shopping mall
    *Airport transfer

    FREE AND EASY TOUR, DAPAT DIUBAH MENURUT KEADAAN SEMASA

    Hotel guna 3 star hotel selesa dan cantik, letak tengah town Bandung dekat dengan pasar baru dan airport

    Tersedia juga option hotel lain dari mulai 2 star hotel hingga 4 star hotel

    HOTEL FACILITIES :
    - free wifi
    - hot & cold water
    - breakfast buffet
    - LCD TV 24 inch
    - TV cable

    TERM & CONDITION PAKEJ JIMAT :
    - included transportation for 4day 3nights (type car 6 seater)
    - included 3 room deluxe - king bed size hotel 3star also include free buffet breakfast
    - not included entrance fee
    - not included lunch and dinner
    - not included ticket flight and airport tax

    Service insya allah memuaskan
    YOUR COMFORT IS OUR PRIORITY


    Beberapa rombongan tourist yang menjadi customers kami :
    - Rombongan kelab Proton Malaysia sebanyak 40 pax
    - Rombongan kelab UMW Malaysia
    - Rombongan TNB Pelitawanis Johor, Malaysia
    - Rombongan study Tour UITM Malaysia
    - Shopping tour
    - Family tour, etc

    Sila Check beberapa TESTIMONI kami dalam halaman FACEBOOK PAGE kami

    UNTUK TEMPAHAN DAN SEBARANG PERTANYAAN, SILA CONTACT :
    - Email: touramanahbandung@yahoo.com
    - phone : +62 856 2388 749
    - whatsapp : +62 838 2178 9103
    - Fb page.: Bandung Amanah Tour & Transport
    - Blog : http://bandung-indah.blogspot.com
    - instagram: JOM GI BANDUNG MURAH JERR


    ReplyDelete
  98. Salam
    Jom Liburan Pi Bandung
    .
    Itenerary 3day 2 night
    Day1
    *Bandung Airport
    *Pasar Baru trade center
    *Toko Tiga (Branded Jeans)
    *depasion factory outlet kain potong
    *Factory Outlet At Jalan Riau (Heritage,Cascades,The Summit, For Men, The Stamp, Terminal Tas, dan The Secret )
    *rumah kain sulam and telekung
    * cibaduyut-shoes and jacket leather original
    .
    Day2
    *Gunung Tangkuban Parahu
    *floating market / farmhouse /dusun bambu / grafika cikole / the lodge of maribaya
    *Rumah Mode & Cihampelas Jeans Centre
    *Rumah parfume
    *factory outlet area riau street ,the secret, heritage, oases, etc
    .
    Day3
    *check out hotel
    *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, Kartika Sari and Amanda)
    *Airport transfer
    .
    Pakej Super BAJET BANDUNG 3D2N (included bilik hotel free wifi, buffet breakfast, and pengangkutan)
    .
    Hotel 3*
    (Green Batara / Dbest Hotel / Meize / Zodiak / Raffleshom / Victoria / Citra Dream / Ruby Syariah / Kembang / Fabu / Andelir)
    RM325 per person if 2 person
    RM225 per person if 4 person
    RM195 per person if 6 person
    RM190 per person if 10 person
    .
    Hotel 2*
    (Dbest Express / Montameri / Serena / Guntur)
    RM290 per person if 2 person
    RM195 per person if 4 person
    RM175 per person if 6 person
    RM170 per person if 10 person
    .
    Hotel 1*
    (Asoka Hotel / New Moonlight / Minehome / Sentra inn / Hyperinn)
    RM280 per person if 2 person
    RM185 per person if 4 person
    RM165 per person if 6 person
    RM160 per person if 10 person
    .
    *rate included
    ~pengangkutan / transportation type kereta is toyota avanza or Luxio included = petrol, parking, pemandu,kereta dan high way tiket.
    ~1 room hotel for 2 person
    ~breakfast, free wifi, mineral water and lift availble at hotel
    .
    *rate is not included
    ~lunch and dinner
    ~entrance fee per kereta and entrance fee per person at tempat lawatan
    .
    .
    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP FOR EASY BOOKING
    .
    +62 8956 0220 4291
    .
    +62 8956 0220 4291
    .
    email
    omegajayatour@gmail.com
    .
    Facebook
    Faturrahman Jaya

    ReplyDelete
  99. SALAM, ADA CONTACT SUPIR KIKI TU? BOLEH KONGSI? tq

    ReplyDelete
  100. Salam
    Jom Liburan Pi Bandung

    Itenerary 3day 2 night
    Day1
    *Bandung Airport
    *Pasar Baru trade center
    *Toko Tiga (Branded Jeans)
    *depasion factory outlet kain potong
    *Factory Outlet At Jalan Riau (Heritage,Cascades,The Summit, For Men, The Stamp, Terminal Tas, dan The Secret )
    *rumah kain sulam and telekung
    * cibaduyut-shoes and jacket leather original

    Day2
    *Gunung Tangkuban Parahu
    *floating market / farmhouse /dusun bambu / grafika cikole / the lodge of maribaya
    *Rumah Mode & Cihampelas Jeans Centre
    *Rumah parfume
    *factory outlet area riau street ,the secret, heritage, oases, etc

    Day3
    *check out hotel
    *Oleh-oleh Bandung (cake Lapis, Brownies, Kartika Sari and Amanda)
    *Airport transfer

    Pakej Super BAJET BANDUNG 3D2N (included bilik hotel free wifi, buffet breakfast, and pengangkutan)

    Hotel 3*
    (Green Batara / Dbest Hotel / Meize / Zodiak / Raffleshom / Victoria / Citra Dream / Ruby Syariah / Kembang / Fabu / Andelir)
    RM325 per person if 2 person
    RM225 per person if 4 person
    RM195 per person if 6 person
    RM190 per person if 10 person

    Hotel 2*
    (Dbest Express / Montameri / Serena / Guntur)
    RM290 per person if 2 person
    RM195 per person if 4 person
    RM175 per person if 6 person
    RM170 per person if 10 person

    Hotel 1*
    (Asoka Hotel / New Moonlight / Minehome / Sentra inn / Hyperinn)
    RM280 per person if 2 person
    RM185 per person if 4 person
    RM165 per person if 6 person
    RM160 per person if 10 person

    *rate included
    ~pengangkutan / transportation type kereta is toyota avanza or Luxio included = petrol, parking, pemandu,kereta dan high way tiket.
    ~1 room hotel for 2 person
    ~breakfast, free wifi, mineral water and lift availble at hotel

    *rate is not included
    ~lunch and dinner
    ~entrance fee per kereta and entrance fee per person at tempat lawatan


    MAS FATURRAHMAN
    WHATSAPP FOR EASY BOOKING

    +62 8956 0220 4291

    +62 8956 0220 4291

    email
    omegajayatour@gmail.com

    Facebook
    Faturrahman Jaya

    ReplyDelete
  101. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack


    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  102. Melalui jalan pesugihan sekarang saya sudah sukses,ini semua berkat bantuan PAK AGUSTAN yang memberikan pesugihan dana ghaib sebesar 700 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai kini sudah ditebus kembali,dan hutang2 saya yang di rentenir semuanya sudah saya lunasi,tanpa bantuan beliau gak tau nasib saya seperti apa,terima kasih banyak PAK AGUSTAN jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,jika saudarah2 perlu bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 0853 4290 1718 atas nama PAK AGUSTAN,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi maupun yang saya datangi,cuma PAK AGUSTAN yang memberikan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya seri wulansi..

    Inilah Jenis Pesugihan Tampa Tumbal Dari PAK AGUSTAN
    1.Pesugihan Dana Ghaib
    2.Pesugihan Tuyul
    3.Pesugihan Uang Balik
    4.Pesugihan Penarik Uang
    5 Pesugihan Pelaris Usaha
    6.Pesugihan Putih
    7.Pesugihan Nomor Togel

    ReplyDelete
  103. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  104. Assalam & salam sejahtera semua traveller . kami dari team NALENDRA TRANS ada buat promo harga transport,dengan harga sewa kereta bandung tour per/day SERENDAH :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio [6seat]
    Rate: IDR 350k
    RM 115

    # Toyota Innova/nissan evalia [7seat]
    Rate: IDR 500k
    RM 160

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 550k
    RM 180

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600k
    RM 200

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800k
    RM 265

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850k
    RM 285

    *Include : Minyak, Parking, Tol, Driver,kereta

    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk per orang dan kereta.
    Untuk program lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga promo yg kami tawarkan pun boleh kira sangat jimat dan sangat berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :

    Whatsapp : +6287823386464

    Email : nalendratrans@gmail.com

    Fb : nalendra bandoeng transport

    kami jamin akan memberikan pemandu yg profesional,sporting,mesra dan yg paling penting (JUJUR/AMANAH) dalam berkhidmat, tunggu apalagi ayoo tempah laju2 dan jom pergi bandung bersama team NALENDRA BANDOENG TRANSPORT

    TERIMAKASIH 😊

    ReplyDelete
  105. Assalam & salam sejahtera semua traveller . kami dari team NALENDRA TRANS ada buat promo harga transport,dengan harga sewa kereta bandung tour per/day SERENDAH :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio [6seat]
    Rate: IDR 350k
    RM 115

    # Toyota Innova/nissan evalia [7seat]
    Rate: IDR 500k
    RM 160

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 550k
    RM 180

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600k
    RM 200

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800k
    RM 265

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850k
    RM 285

    *Include : Minyak, Parking, Tol, Driver,kereta

    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk per orang dan kereta.
    Untuk program lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga promo yg kami tawarkan pun boleh kira sangat jimat dan sangat berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :

    Whatsapp : +6287823386464

    Email : nalendratrans@gmail.com

    Fb : nalendra bandoeng transport

    kami jamin akan memberikan pemandu yg profesional,sporting,mesra dan yg paling penting (JUJUR/AMANAH) dalam berkhidmat, tunggu apalagi ayoo tempah laju2 dan jom pergi bandung bersama team NALENDRA BANDOENG TRANSPORT

    TERIMAKASIH 😊

    ReplyDelete
  106. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Website : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  107. Bandung Tour package Bandung Tour Pakej Murah 2017 !!

    Assalamualaikum Wrwb..
    Kami Adalah Salah satu Travel Agensi yang bergerak di bidang pelancongan yang sudah berpengalaman menghandle beberapa grup perusahhan dan family trip dari malaysia, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan apa2 soalan apapun tentang bandung kepada kami, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..

    #Pakej dikekalkan sampai 2018
    Pakej Di bawah Ini No Hidden Charge

    BAJAET PAKEJ HALF BOARD SESUAI PILIHAN ANDA :)
    a. Pakej Bandung 3 day 2 Night pakej Budget Rm. 260/pax
    b. Pakej Bandung 4 day 3 Night pakej Budget Rm. 300/pax
    c. Pakej Bandung 5 day 4 Night pakej Budget Rm. 370/pax

    **Pakej Includ :
    -Hotel 2** Victoria Luxury – Geary – Citra Dream – Mine Home Cihampelas s
    -Meal Breakfast at hotel
    -Privat transport facility Econ,Audio & Video
    -Minyak – Tol & fee parking
    -Driver Cum Pemandu pelancong

    Itinerary tour nya selama anda di bandung
    1). Hari pertama (Welcome To Bandung Abang-akak, Tuan-Puan)
    Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju :
    >> Chek In Hotel & rehat sejenak
    >> Farm house susu lembang (Rumah Hobbit)
    >> Wisata edukasi kopi Luwak
    >> Lunch at Sundanis Food
    >> Taman begonia lembang/D’ranch Wisata berkuda
    >> Floting market lembang (Pasar terapung)
    >> Rumah Mode f.o.s
    >> Shoping kilang kain & Rumah kain
    >> Dinner at Sederhana restoran Minang

    2). Hari Ke Dua (Shoping Time)
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke kedai shoping :
    >> Pasar baru trade centre
    >> Lunch at Pasar baru foo market
    >> Toko Tiga Jeans factory store
    >> Shoping barangan anak F.o.s Anak Kecil
    >> Jalan Riau F.o.s (Factory outlet)
    >> Jalan Dago F.o.s (Nike – Adidas – Polo Factory outlet)
    >> Masaj/Reflexology & Spa Time
    >> Dinner at Gampoeng aceh restoran

    3). Hari Ke Tiga (Lawatan Time)
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke Kawan bandung Selatan/Ciwidey :
    >> Kawah Putih ciwidey (Estimasi 2 jam perjalanan)
    >> Sesi ambil gambar dekat Perkebunan teh Walini
    >> Glamping Resort (Tasik patenggang)
    >> Petik Stawberry
    >> Lunch At Saung gawir restoran
    >> Cibaduyut lether shop
    >> Shoping Kedai Parfum
    >> Dinner at Stones café restoran

    4). Hari Ke Empat ( Sayonara )
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke :
    >> Shoping oleh2 Cake Kartiak sari
    >> Sesi ambil gambar dekat Gedung sate Bersama crew kami
    >> Free & Easy program (Boleh ulang ke tempat semula)
    >> Lunch
    >> Hantar Ke airport semula
    Dan akhirnya kami segenap crew yang bertugas, mengucapkan banyak2 terima kasih atas kepercayaan anda menggunakan khidmat tour kami selama melancong di bandumg, kami harap anda sehat selalu dan boleh berjumpa lagi di lain waktu .. sayonara ..

    *Harga Sewa Transport tour*
    > MYR: 148 Atau IDR: 450.000 Per Day
    > Includ: Kereta sewa, minyak, parking fee, tol, driver cumpemandu pelancong
    NO HIDDEN CHARGE YA..

    address : Jalan. Bapa Husen Dalam No.10 Cihampelas – Bandung
    Phone : +6281322511883 / +622 203 9130
    Whatsapp : +6283821529157
    FaceBook : Chepy car
    Email : tourbandung833@yahoo.com
    Website : http://www.chepycar.com


    Terima Kasih

    Chepy suryana
    Owner & Marketing director Chepy car tour & travel

    ReplyDelete
  108. Bandung Tour package Bandung Tour Pakej Murah 2017 !!

    Assalamualaikum Wrwb..
    Kami Adalah Salah satu Travel Agensi yang bergerak di bidang pelancongan yang sudah berpengalaman menghandle beberapa grup perusahhan dan family trip dari malaysia, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menanyakan apa2 soalan apapun tentang bandung kepada kami, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..

    #Pakej dikekalkan sampai 2018
    Pakej Di bawah Ini No Hidden Charge

    BAJAET PAKEJ HALF BOARD SESUAI PILIHAN ANDA :)
    a. Pakej Bandung 3 day 2 Night pakej Budget Rm. 260/pax
    b. Pakej Bandung 4 day 3 Night pakej Budget Rm. 300/pax
    c. Pakej Bandung 5 day 4 Night pakej Budget Rm. 370/pax

    **Pakej Includ :
    -Hotel 2** Victoria Luxury – Geary – Citra Dream – Mine Home Cihampelas s
    -Meal Breakfast at hotel
    -Privat transport facility Econ,Audio & Video
    -Minyak – Tol & fee parking
    -Driver Cum Pemandu pelancong

    Itinerary tour nya selama anda di bandung
    1). Hari pertama (Welcome To Bandung Abang-akak, Tuan-Puan)
    Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju :
    >> Chek In Hotel & rehat sejenak
    >> Farm house susu lembang (Rumah Hobbit)
    >> Wisata edukasi kopi Luwak
    >> Lunch at Sundanis Food
    >> Taman begonia lembang/D’ranch Wisata berkuda
    >> Floting market lembang (Pasar terapung)
    >> Rumah Mode f.o.s
    >> Shoping kilang kain & Rumah kain
    >> Dinner at Sederhana restoran Minang

    2). Hari Ke Dua (Shoping Time)
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke kedai shoping :
    >> Pasar baru trade centre
    >> Lunch at Pasar baru foo market
    >> Toko Tiga Jeans factory store
    >> Shoping barangan anak F.o.s Anak Kecil
    >> Jalan Riau F.o.s (Factory outlet)
    >> Jalan Dago F.o.s (Nike – Adidas – Polo Factory outlet)
    >> Masaj/Reflexology & Spa Time
    >> Dinner at Gampoeng aceh restoran

    3). Hari Ke Tiga (Lawatan Time)
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke Kawan bandung Selatan/Ciwidey :
    >> Kawah Putih ciwidey (Estimasi 2 jam perjalanan)
    >> Sesi ambil gambar dekat Perkebunan teh Walini
    >> Glamping Resort (Tasik patenggang)
    >> Petik Stawberry
    >> Lunch At Saung gawir restoran
    >> Cibaduyut lether shop
    >> Shoping Kedai Parfum
    >> Dinner at Stones café restoran

    4). Hari Ke Empat ( Sayonara )
    Selepas sarapan pagi Di Jemput Oleh pemandu kami tour kami yang Ramah Perjalanan di lanjutkan menuju ke :
    >> Shoping oleh2 Cake Kartiak sari
    >> Sesi ambil gambar dekat Gedung sate Bersama crew kami
    >> Free & Easy program (Boleh ulang ke tempat semula)
    >> Lunch
    >> Hantar Ke airport semula
    Dan akhirnya kami segenap crew yang bertugas, mengucapkan banyak2 terima kasih atas kepercayaan anda menggunakan khidmat tour kami selama melancong di bandumg, kami harap anda sehat selalu dan boleh berjumpa lagi di lain waktu .. sayonara ..

    *Harga Sewa Transport tour*
    > MYR: 148 Atau IDR: 450.000 Per Day
    > Includ: Kereta sewa, minyak, parking fee, tol, driver cumpemandu pelancong
    NO HIDDEN CHARGE YA..

    address : Jalan. Bapa Husen Dalam No.10 Cihampelas – Bandung
    Phone : +6281322511883 / +622 203 9130
    Whatsapp : +6283821529157
    FaceBook : Chepy car
    Email : tourbandung833@yahoo.com
    Website : http://www.chepycar.com


    Terima Kasih

    Chepy suryana
    Owner & Marketing director Chepy car tour & travel

    ReplyDelete
  109. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Perkenalkan kami team Best Tour Bandung, Kami ada menyediakan perkhidmatan
    Supir / harga pakej bercuti ke bandung.
    Pakej bercuti
    Pakej 1 = Supir,Hotel,Makanan dan tiket lawatan [Per pax]
    pakej 2 = Supir,Hotel dan makanan [per pax]
    pakej 3 = supir dan hotel [per pax]
    paket 4 = Khidmat supir sahaja [per day]

    Harga sewa Kereta per Day :
    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8-9 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Armada kami siap hantar tuan/puan untuk menikmati cantik nya kota bandung,dengan harga jimat, sila hubungi whatsapp kami
    WhatsApp :+6282214268400
    WhatsApp :+6287825410700
    FB Syarikat : Punaza Besttour
    Fanspage : Best City Tour & Travel Bandung
    Email : Sapsudin.besttour@gmail.com
    Website : http://besttourbandung.com
    Blog : http://sewakeretamurahmelancong.blogspot.co.id
    NB : Walaupun promote saya kurang manis dalam perkataan nya, tetapi saya dan team sudah berpengalaman dalam memberikan kepuasan percutian di bandung.
    Jangan tertipu dengan kata manis perkataan, tapi percaya lah dengan kenyataan dari pengalaman kepuasan orang.
    Semoga informasi yang saya berikan dapat memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  110. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  111. salam nak tanya, ada number pak supir kiki tu tak? sbb saya maybe akan ke bandung next year. tgh survey supir. thank u :D

    ReplyDelete
  112. Pakej perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel & pengangkutan) ... Murah Sampai pengsan ....

    Pilihan Pakej :

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    ✔1 >HOTEL Dbest 3Star (Available pool)

    Rm 435/orang jika 2 orang
    Rm 340/orang jika 3 orang
    Rm 310/orang jika 4 orang
    Rm 275/orang jika 5 orang
    Rm 265/orang jika 6 orang

    ✔2 >HOTEL Express Dbest 2Star

    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 315/orang jika 3 orang
    Rm 275/orang jika 4 orang
    Rm 245/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    ✔3>Hotel Asoka

    Rm 380/orang jika 2 orang
    Rm 305/orang jika 3 orang
    Rm 265/orang jika 4 orang
    Rm 230/orang jika 5 orang
    Rm 220/orang jika 6 orang


    ✔1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    ✔Termasuk sarapan pagi ala Bufet


    ✖ Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    ✖Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Syarikat Kami 100% pemandunya muslim Dan tidak payah Risau Mencari Tempat Makan Yang sedap Dan pastinya halal.

    Joom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    WhatsApp :
    +6281220375375

    bogalakontour@gmail.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam ... wr..wb.

    ReplyDelete
  113. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, Drivel meal and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  114. Salam…..

    >Promotion Until Fainting<

    Sewa Kereta/Pengangkutan Bandung Murah jerr….

    ●7 seater 350K Rupiah

    ●7 seater innova 400K Rupiah

    ●11 – 14 seater 600K Rupiah

    ●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah 

    ● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

    Rate daily sewa Kereta included :
    ☆ Driver as a vip guide
    ☆ Fuel / Petrol / Minyak
    ☆ Tol / Highway ticket
    ☆ Parking charge
    ☆ 8am to 10pm tour

    We provide buses:
    ■■ Bus charter
    • 31 Seater New jet bus
    • 47 Seater New jet bus
    • 59 Seater New jet bus

    Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Jom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    Call / WhatsApp :

    +6281313232315

    mytripbandoeng@gmail.com

    http://www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam … wr..wb

    ReplyDelete
  115. wah  saya terinspirasi setelah baca tulisan tentang bandung ini. terimakasih ya

    ReplyDelete
  116. wah saya terinspirasi setelah baca tulisan tentang bandung ini. terimakasih ya

    ReplyDelete
  117. wah  keren banget tulisan tentang bandung ini. terimakasih ya

    ReplyDelete
  118. …..

    >Promotion Until Fainting<

    Sewa Kereta/Pengangkutan Bandung Murah jerr….

    ●7 seater 350K Rupiah

    ●7 seater innova 400K Rupiah

    ●11 – 14 seater 600K Rupiah

    ●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah 

    ● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

    Rate daily sewa Kereta included :
    ☆ Driver as a vip guide
    ☆ Fuel / Petrol / Minyak
    ☆ Tol / Highway ticket
    ☆ Parking charge
    ☆ 8am to 10pm tour

    We provide buses:
    ■■ Bus charter
    • 31 Seater New jet bus
    • 47 Seater New jet bus
    • 59 Seater New jet bus

    Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Jom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    Call / WhatsApp :

    +6281313232315

    mytripbandoeng@gmail.com

    http://www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam … wr..wb

    ReplyDelete
  119. …..

    >Promotion Until Fainting<

    Sewa Kereta/Pengangkutan Bandung Murah jerr….

    ●7 seater 350K Rupiah

    ●7 seater innova 400K Rupiah

    ●11 – 14 seater 600K Rupiah

    ●Toyota Commuter 15 seater 800K Rupiah 

    ● Coaster / Van 18 seater 800K Rupiah

    Rate daily sewa Kereta included :
    ☆ Driver as a vip guide
    ☆ Fuel / Petrol / Minyak
    ☆ Tol / Highway ticket
    ☆ Parking charge
    ☆ 8am to 10pm tour

    We provide buses:
    ■■ Bus charter
    • 31 Seater New jet bus
    • 47 Seater New jet bus
    • 59 Seater New jet bus

    Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Sila Tuan / Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Untuk Perkhidmatan Kami Janji akan berikan PERKHIDMATAN yang tiptop,Baik,Ramah & bahasa berbudi.

    Jom Tempah Sekarang dan dapatkan harga istimewa Dari Syarikat Kami.
    InsyaAlloh amanah dan barokah.

    Tempahan:

    Call / WhatsApp :

    +6281313232315

    mytripbandoeng@gmail.com

    http://www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga maklumat Yang Saya berikan memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam … wr..wb

    ReplyDelete
  120. Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    Butiran Perjalanan
    (Boleh Tukar,Tambah/Kurang)

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Glamping
    > Cibaduyut
    > Afrika Asia
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    Pilihan Pakej :

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    ✔1 >HOTEL Dbest 3Star (Available pool)

    Rm 435/orang jika 2 orang
    Rm 340/orang jika 3 orang
    Rm 310/orang jika 4 orang
    Rm 275/orang jika 5 orang
    Rm 265/orang jika 6 orang

    ✔2 >HOTEL Express Dbest 2Star

    Rm 395/orang jika 2 orang
    Rm 315/orang jika 3 orang
    Rm 275/orang jika 4 orang
    Rm 245/orang jika 5 orang
    Rm 235/orang jika 6 orang

    ✔3>Hotel Asoka 1Star

    Rm 380/orang jika 2 orang
    Rm 305/orang jika 3 orang
    Rm 265/orang jika 4 orang
    Rm 230/orang jika 5 orang
    Rm 220/orang jika 6 orang

    ☑1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    ☑Termasuk sarapan pagi.

    ✖ Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    ✖Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Tempahan:

    WhatsApp +6281220375375

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    ReplyDelete
  121. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera bagi kita semuanya
    pembekal perkhidmatan kami yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema FREE AND EASY kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menyakan persoalan apapun tentang seputar bandung,, crew kami akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung

    address : BaladewaTour Jalan Sukara No. 4 Air Port Bandung
    Phone : +6282216910022
    Whatsapp : +6282216910022
    Emai : tourmalaysiabandung@gmail.co
    Website : http://www.Baladewatour.com
    www.tourmalaysiabandung.com

    #Pakej dikekalkan sampai 2016 :)
    Pakej Terbaru 4 hari 3 malam Rm 245/pax (minimum 4 pax)
    Termasuk Hotel/guest house & Transport

    1). Budget pakej Full Board
    a. Pakej Bandung 3 day 2 Night pakej Budget Rm. 215/pax
    b. Pakej Bandung 4 day 3 Night pakej Budget Rm. 245/pax
    c. Pakej Bandung 5 day 4 Night pakej Budget Rm. 345/pax
    **Pakej Includ :
    -Hotel bintang 2
    -Brekfes
    -Privat transport
    -Pemandu pelancong

    2). Star Pakej Full board
    a. Pakej Bandung 3 day 2 Night pakej Star Rm. 295/pax
    b. Pakej Bandung 4 day 3 Night pakej Star Rm. 345/pax
    c. Pakej Bandung 5 day 4 Night pakej Star Rm..430/pax
    **Pakej Includ :
    -Hotel bintang 3
    -Brekfes
    -Privat transport
    -Pemandu pelancong


    Itinerary tour
    1). Hari pertama (pick up airport)
    Welcome to bandung kata itulah yang pertama kami siratkan untuk anda.. Chek in hotel Rest sekejap di hotel dan dilanjutkan untuk Makan siang di sederhana restoran padang, setelah puas pengenalan sekitar kota bandung dan shoping di jalan dago factory store, dan dilanjutkan untuk dinner di restoran pak chi met yang terkenal dengan ikan bakarnya, kembali ke hotel dan beristirahat.

    2). Hari kedua (jom shoping belah belah)
    Breakfast di hotel, dan dilanjutkan untuk shoping di pasar baru trade centre surga beli belah, lunch kat pasar baru shoping sampai selesai, (kat sini kami beri massa sampai jam 4 petang) dilanjutkan shoping semula ke jalan kosambi untuk shoping barangan jeans di toko 3 jeans factory, dan di lanjutkan untuk shoping di jalan riau factory store, dinner at balacan resto.

    3). Hari ke tiga (jom cari peranginan)
    Breakfast at hotel dan bissmillah semoga perjalanan kita lancar, amin.. perjalanan akan di lanjutkan untuk menuju ke wisata alamgunung tangkuban perahu, dan dilanjutkan menuju ke floting market lembang, lunch at kampong daun culture & galeri, setelah puas malan perjalanan dilanjutkan untuk menuju ke bandung dan shoping kat rumah mode factory outlet, rest at hotel dan dilanjutkan untuk dinner di stones cafe, menikmati makan malam dengan suasana pe,andangan kota bandung dan diiringi alunan musik (live band) kembali ke hotel, kemas barang untuk persiapan esok chek out.

    4). Hari ke empat (sayonara)
    Breakfast di hotel, dilanjutkan untuk shing oleh oleh khas bandung cake kartika sari, free program untuk penerbangan petang, transper semula ke airport. Dan akhirnya kami segenap crew yang bertugas, mengucapkan banyak2 terima kaaih atas kepercayaan anda menggunakan khidmat kami selama melancong di bandumg, kami harap anda sehat selalu dan boleh berjumpa lagi di lain waktu .. sayonara ..


    1). Transport
    > IDR: 400.000/Day
    > Includ: minyak, parking fee, tol, driver, kereta

    2). Hotel & transport
    > MYR 180 (Untuk 1 bilik 1 malam dan transport)
    > Untuk jumlah group tinggal di hitung kelipatanya

    Hotel facilities:
    -Ac
    -Free Hot spot / wi fi
    -Cable-Tv
    -Breakfast
    -Hot & cold water
    -Free parking

    ReplyDelete
  122. Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    Butiran Perjalanan
    (Boleh Tukar,Tambah/Kurang)

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Glamping
    > Cibaduyut
    > Afrika Asia
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    Pilihan Pakej :

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    Rm 380/orang jika 2 orang
    Rm 305/orang jika 3 orang
    Rm 265/orang jika 4 orang
    Rm 230/orang jika 5 orang
    Rm 220/orang jika 6 orang

    ☑1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    ☑Termasuk sarapan pagi.

    ✖ Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    ✖Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Tempahan:

    WhatsApp +6281220375375

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    ReplyDelete
  123. Pakej Perkhidmatan 4d3n Bandar Bandung (Hotel, & Pengangkutan)...Murah sampe pengsan...

    Butiran Perjalanan
    (Boleh Tukar,Tambah/Kurang)

    Hari 1
    > Airport bandung
    > Pasar Baru Membeli belah
    > Studio Trans
    > TokoTiga (Branded Jeans)
    > Factory outlet
    > Makan malam

    Hari 2
    > Gunung Tangkuban Perahu
    > Grafika Cikole
    > Petik Strawberry
    >Luwak caffe
    > Naik kuda deranch
    > Floating market
    > Farhm House
    > Dusun Bambu{Cadangan}
    > Rumah mode
    > Cihampelas Jeans Pusat
    > Makan malam

    Hari 3
    > Kawah putih
    > Glamping
    > Cibaduyut
    > Afrika Asia
    > Kartika sari
    > Makan malam

    Hari 4
    > Keluar Hotel bandung
    > Airport Bandung

    Pilihan Pakej :

    * Jumlah harga Seorang Adalah:

    Rm 380/orang jika 2 orang
    Rm 305/orang jika 3 orang
    Rm 265/orang jika 4 orang
    Rm 230/orang jika 5 orang
    Rm 220/orang jika 6 orang

    ☑1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam.
    ☑Termasuk sarapan pagi.

    ✖ Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    ✖Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    -1 Bilik muat 2 orang tidak di join sehingga Selesa Sangat, semasa 4hari 3malam

    -Termasuk sarapan pagi ala bufet.

    > Tidak termasuk makan tengah hari dan makan malam

    > Tidak termasuk kos tiket lawatan per kereta atau perorang di Tempat lawatan dengan itinerary.

    Tempahan:

    WhatsApp +6281220375375

    Sila Tuan/Puan memutuskan Tempat lawatan boleh Ikut tentatif Program yang Sudah di sediakan ATAU Ikut rancangan Sendiri.

    Semoga maklumat yang saya berikan memudahkan urusan anda bercuti ke Bandung.
    Terima kasih.
    Wassalam...wr...wb

    ReplyDelete

  124. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana pun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan mesra
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack


    jangan lupa whatsapp admin
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung




    ReplyDelete
  125. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :


    WhatsApp : +6282282222896

    WhatsApp : +6282214441280

    Call : +6282282222896

    Call : +6282214441280


    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com

    Blog : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id

    Website : www.ibrrabandungtransport.com

    Website : www.Dhanitourindonesia.com

    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang... Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.

    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.

    Wassalam, Terimakasih...

    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..

    Terimakasih..

    ReplyDelete
  126. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com
    Blog : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id
    Website : www.ibrrabandungtransport.com
    Website : www.Dhanitourindonesia.com
    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang... Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport... (Insya Allah) Jom mari melancong di Bandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..

    Terimakasih..

    ReplyDelete
  127. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :

    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280

    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com
    Email : dhanibandung@yahoo.com 
    Blog   : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id (Ibrra Bandung Transport)
    Blog   : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung) 
    Website : www.ibrrabandungtransport.com 
    Website : www.Dhanitourindonesia.com
    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang... Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja. 
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.

    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport... (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih..

    ReplyDelete
  128. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id (Ibrra Bandung Transport)
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.ibrrabandungtransport.com
    Website : www.Dhanitourindonesia.com
    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  129. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id (Ibrra Bandung Transport)
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.ibrrabandungtransport.com
    Website : www.Dhanitourindonesia.com
    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  130. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rizki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : ibrra.bandungtransport@yahoo.com
    Email : dhanibandung@yahoo.com 
    Blog : http://melancongdibandungibrratransport.blogspot.co.id (Ibrra Bandung Transport)
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung) 
    Website : www.ibrrabandungtransport.com 
    Website : www.Dhanitourindonesia.com
    Kami satu company dengan Dhani Tour Bandung. Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja. 
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik dari Ibrra Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  131. saya bercadang nak ke Bandung pada Feb ni.
    boleh saya tahu total cost pergi ke Bandung berapa? kalau supir tu berapa ya sewanya?

    ReplyDelete
  132. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  133. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  134. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan abang dan kakak disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari
    Harga sewa Kereta per Day :

    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 350.000

    # Toyota Innova [8 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 Seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600
    Whatsapp : +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Dijamin Irdi Tour Bandung bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.
    Waalaikumussalam

    ReplyDelete
  135. Assalamualaikum
    perkenalkan saya driver cum tour guide Tour BANDUNG na promosion,
    kami menyediakan layanan sewa mobil buat city tour bandung

    ✴️ Harga sewa Kereta per Day :

    ▶️ Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6 seat]
    Rate: IDR 400.000
    ▶️ Toyota Innova
    Rate: IDR 500.000
    ▶️ Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 650.000
    ▶️ Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 850.000
    ▶️ Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver, and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    ✴️ Pakej hotel dan Transport
    turun bandung balik bandung
    PAKEJ 4Day3Night

    �� Hotel 2 star
    2 orang RM 395/pax
    3 orang RM 325/pax
    4 orang RM 275/pax
    5 orang RM 250/pax
    minimum 6 orang RM 225/pax, or

    �� HOTEL 3 star
    Rm 450/orang jika 2 orang
    Rm 390/orang jika 3 orang
    Rm 340/orang jika 4 orang
    Rm 300/orang jika 5 orang
    Rm 275/orang jika 6 orang atau lebih

    PAKEJ TERMASUK :
    �� Penginapan 3 Malam bertaraf 2** or 3***
    �� Breakfast ala buffe
    �� Pick up & drop airport
    �� Tour in Bandung
    �� Driver cum tour guide
    �� Air-conditioned transport
    .
    TAK TERMASUK :
    ✖️ lunch & Dining
    ✖️ Entrance ticket person & car


    ✴️ Pakej Fullboard Bandung
    Turun Bandung Balik Bandung
    4Day3Night
    Rm 450/pax
    Min 6 orang dewasa

    Harga Paket Termasuk :
    > Hotel 2** Bandung
    > Breakfast
    > kereta / van / bus
    > Driver / Guide /Minyak
    > Parking
    > lunch 3 kali
    > dinner 3 kali

    Tiket Lawatan
    > Kawah Putih
    > Dusun Bambu
    > Farm House
    > Floating Market

    ��Paket Harga Tidak Termasuk :
    ❎ Tiket Pesawat
    ❎ Tiket Lawatan Pilihan
    ❎ Belanja peribadi
    Selain yang dinyatakan

    ��Itinerary / Jadwal
    Day 1
    ➡️ Jumpa di Airport Bandung
    ➡️ Bergerak Terus Lunch
    ➡️ Dilanjutkan Dengan Acara Melawat
    - Dusun Bambu
    - Floting Market
    - Farm House
    - boleh tambah tempat lawatan pilihan
    ➡️ Makan Malam
    ➡️ Back Hotel di Bandung
    ➡️ Rehat Acara Bebas

    Day 2
    ➡️ Breakfast at Hotel
    ➡️ Bergerak terus ke tempat lawatan
    - Kawah Putih
    - Stawberry Farm
    - boleh tambah tempat lawatan pilihan
    ➡️ Bergerak Terus Lunch
    ➡️ Dilanjutkan Dengan Acara Shooping ( Di Areal Kawasan Bandar Bandung )
    - Jalan Cibaduyut
    - Jalan Dago & Jalan Riau factory outlet
    ➡️ Makan Malam
    ➡️ Back Hotel di Bandung
    ➡️ Rehat Acara Bebas

    Day 3
    ➡️ Breakfast at Hotel
    ➡️ Shooping Full Pasar Baru Trade Centre Bandung
    ➡️ Lunch
    ➡️ Dilanjutkan Dengan Acara Shooping ( Di Areal Kawasan Bandar Bandung )
    - Jalan Kosambi D’Fashion / Toko Tiga
    - Rumah Mode factory outlet
    - Jalan Cihampelas CIWALK Bandung
    ➡️ Makan Malam
    ➡️ Back Hotel
    ➡️ Rehat Acara Bebas

    Day 4
    ➡️ Breakfast at Hotel
    ➡️ Cek Out hotel
    ➡️ Shooping oleh-oleh bandung / cake Kartika Sari / Pisang chesee / cake Lapis
    ➡️ Drof Airport Bandung

    Untuk tempat lawatan, silahkan ikut itinerary dalam program yang telah dipersiapkan atau ikut serta dalam itinerary sendiri.
    jika tertarik boleh hubungi

    Telepon + 6287888800871
    Wa: + 6281222300871

    Meski promosi kami kurang indah dalam kata-kata tapi isyaaAlloh kami jujur dan amanah dalam memberikan kepuasan dan service liburan d bandung.
    Semoga informasi yang kami berikan bisa memudahkan anda, kakak anda dan keluarga anda. Untuk liburan di kota bandung

    ReplyDelete
  136. Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Kami Irdi Tour, Punya pakej terbaru untuk menemani perjalanan Tuan/Puan Di Bandung, Jakarta, Jogyakarta.
    Di Bandung mulai dari harga Transfort Rp 300.000 Tuan/ Puan Bisa menghabiskan masa seharian di Bandung.
    Harga sudah include :
    * Minyak
    * Driver/ Guide ( Setia menemani tuan/ puan )
    * Parking
    * Private Transfort
    * Tol

    Exclude
    * Entrance Fee ke tempat- tempat pelancongan untuk persons dan kereta.

    List Harga sewa Transfort/ kereta perday nya.

    * Suzuki Apv Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Avanza Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Inova Rp 400.000/ Rm 125
    * Nissan Evalia Rp 350.000/ Rm 110
    * Van Elf Short Rp 600.000/ Rm 187
    * van Elf Long Rp 800.000/ Rm 250
    * Pregio Rp 500.000/ Rm 157

    * Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.

    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Yuk segera boking dijamin Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi,
    dan layanan yang di berikan sangat baik dan jujur sehingga Tuan/ Puan bisa menikmati cantiknya kota Bandung.

    ReplyDelete
  137. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  138. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  139. Greeting traveler

    Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana pun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan mesra
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack


    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  140. Greeting traveler

    Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana pun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan mesra
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  141. Maaf ye, tompang lalu. Saya juga nak recommend khidmat driver yg saya gunakan semasa di bandung. Org nya sopan dan service nye bagus skali. Yg berminat boleh hubungi atau watsapp je Opik di +62 813-2166-8944.

    ReplyDelete
  142. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  143. Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Kami Irdi Tour, Punya pakej terbaru untuk menemani perjalanan Tuan/Puan Di Bandung, Jakarta, Jogyakarta.
    Di Bandung mulai dari harga Transfort Rp 300.000 Tuan/ Puan Bisa menghabiskan masa seharian di Bandung.
    Harga sudah include :
    * Minyak
    * Driver/ Guide ( Setia menemani tuan/ puan )
    * Parking
    * Private Transfort
    * Tol

    Exclude
    * Entrance Fee ke tempat- tempat pelancongan untuk persons dan kereta.

    List Harga sewa Transfort/ kereta perday nya.

    * Suzuki Apv Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Avanza Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Inova Rp 400.000/ Rm 125
    * Nissan Evalia Rp 350.000/ Rm 110
    * Van Elf Short Rp 600.000/ Rm 187
    * van Elf Long Rp 800.000/ Rm 250
    * Pregio Rp 500.000/ Rm 157

    * Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.

    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Yuk segera boking dijamin Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi,
    dan layanan yang di berikan sangat baik dan jujur sehingga Tuan/ Puan bisa menikmati cantiknya kota Bandung.

    ReplyDelete
  144. Asallamualikum
    Perkenalkan saya agoez koliciz driver cum tour guide Bandung
    Kami hadir menyediakan perkhidmatan Sewa Kereta Murah Di Bandung yang bepatutan dan murah.
    IDR 400.000/hari ( no extra charge )
    Include : minyak, parking fee, tol, driver, driver meal and kereta
    Exclude : entrance fee ke tempat-tempat pelancongan untuk persons & kereta.
    Kami juga menyediakan perkhidmatan Jakarta - Bogor - Bandung


    Merancang percutian dengan kami
    Dapatkan tawaran istimewa dari kami dan lebih banyak diskaun
    Dapatkan lebih seronok dari kami
    Dan perjalanan keselesaan untuk perjalanan anda
    Tempah sekarang mula sahaja idr 400.000/hari
    Ingin melancong dengan pakej murah? Kami berikan anda jawapanya.

    >Pakej transport + hotel..start from RM 220/pax 4day3night
    >full Pakej ( makan+tiket+transport+hotel ) ...start from rm 425/pax 4D3N

    Pakej Pelancongan & Pakej Percutian Murah Kat Bandung dijamin murah, jujur dan amanah !
    Jom !!! kami penuhi impian percutian anda sesuai bajet anda dengan harga berpatutan.
    kami mempunyai kepakaran khusus membawa pelancong ke Bandung.

    More info & more diskaun :
    Telefone/WhatsApp : +62 81222300871
    call/wa : +62 87888800871
    aguskolicis@gmail.com
    www.bogalakontransport.com
    www.sewakeretamurahbandung.com

    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung.
    kami bagi bukti bukan janji dari BogalakonTransport Bandung... (Insya Allah)... Wassalam dan Terima Kasih...


    ReplyDelete
  145. Bismillah..
    Assalam / Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Perkenalkan kami team Best Tour Bandung, Kami ada menyediakan perkhidmatan
    Driver / harga pakej bercuti ke bandung.
    Pakej bercuti
    Pakej 1 = Rm 470 ( 6 Person ) 4D 3N [per pax]
    pakej 2 = Rm 470 ( 12 Person ) 4D 3N [per pax]
    pakej 3 = Rm 470 ( 20 Person ) 4D 3N [per pax]
    pakej GROUND = Rm 470 / 20 Pax 4D 3N
    Untuk detail nya sila cek website kami di www.besttourbandung.com

    Harga sewa Kereta per Day :
    # Suzuki APV/ Toyota Avanza/ Daihatsu Luxio/ Nissan Evalia [6-7 seat]
    Rate: IDR 325.000

    # Toyota Innova [8-9 seat]
    Rate: IDR 450.000

    # Kia Pergio [9-10 seat]
    Rate: IDR 500.000

    # Coaster Isuzu Elf Short [11-12 seat]
    Rate: IDR 600.000

    # Coaster Isuzu Elf Long [19 seat]
    Rate: IDR 800.000

    # Toyota Hiace Commuter [15 seat]
    Rate: IDR 850.000

    *Include : Minyak, Parking fee, Tol, Driver and kereta
    *Exclue : Entrance fee ke tempat-tempat Pelancongan untuk persons dan kereta.

    Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.
    Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi.
    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Armada kami siap hantar tuan/puan untuk menikmati cantik nya kota bandung,dengan harga jimat, sila hubungi whatsapp kami
    WhatsApp :+6282214268400
    WhatsApp :+6287825410700
    FB Syarikat : Punaza Besttour
    Fanspage : Best City Tour & Travel Bandung
    Email : Sapsudin.besttour@gmail.com
    Website : https://www.besttourbandung.com/
    Blog : http://sewakeretamurahmelancong.blogspot.co.id/

    NB : Walaupun promote saya kurang manis dalam perkataan nya, tetapi saya dan team sudah berpengalaman dalam memberikan kepuasan percutian di bandung.
    Jangan tertipu dengan kata manis perkataan, tapi percaya lah dengan kenyataan dari pengalaman kepuasan orang.
    Semoga informasi yang saya berikan dapat memudahkan urusan anda untuk bercuti ke bandung.
    Terima kasih

    ReplyDelete
  146. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  147. TIPS MENCARI PAKEJ MURAH & SEWA KERETA ;
    MEDAN / DANAU TOBA / INDONESIA
    JANGAN TERGODA HARGA MURAH … !!!

     PLEASE MAKE SURE SYARIKAT TEMPAHAN PAKEJ TOUR / SEWA KERETA
     PLEASE MAKE SURE ADDRESS AGENCY PELANCONGAN
     PLEASE MAKE SURE TALIAN TELEPHONE AND FAX MAIL
     PLEASE ASK FOR SYARIKAT PERMIT NUMBER / LICENSED NUMBER
     PLEASE ASK FOR TAX NUMBER
     PLEASE ASK FOR INSURANCE KERETA ( KALAU SEWA KERETA SAJA)
     PLEASE CHECK AND RECHECK IN GEOGLE SYARIKAT OFFICE
     PLEASE WRITE INTO THE GEOGLE COMPANY NAME. FOR EXAMPLE : TIARA TOURS INDONESIA

    AT LEAST BUT NOT LAST , I WISH YOU WELCOME TO INDONESIA
    HORAS .... !!! HORAS .... !!! HORAS .... !!!

    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TAX NUMBER : 36 555 970 7 122 000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    ReplyDelete
  148. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  149. Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Kami Irdi Tour, Punya pakej terbaru untuk menemani perjalanan Tuan/Puan Di Bandung, Jakarta, Jogyakarta.
    Di Bandung mulai dari harga Transfort Rp 300.000 Tuan/ Puan Bisa menghabiskan masa seharian di Bandung.
    Harga sudah include :
    * Minyak
    * Driver/ Guide ( Setia menemani tuan/ puan )
    * Parking
    * Private Transfort
    * Tol

    Exclude
    * Entrance Fee ke tempat- tempat pelancongan untuk persons dan kereta.

    List Harga sewa Transfort/ kereta perday nya.

    * Suzuki Apv Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Avanza Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Inova Rp 400.000/ Rm 125
    * Nissan Evalia Rp 350.000/ Rm 110
    * Van Elf Short Rp 600.000/ Rm 187
    * van Elf Long Rp 800.000/ Rm 250
    * Pregio Rp 500.000/ Rm 157

    * Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.

    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Yuk segera boking dijamin Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi,
    dan layanan yang di berikan sangat baik dan jujur sehingga Tuan/ Puan bisa menikmati cantiknya kota Bandung.

    ReplyDelete
  150. HORAS … !!! JOM KE MEDAN … !!! JOM KE DANAU TOBA … !!!
    SALAM KENAL TUAN AND PUAN . MINTA IZIN NAK IKUT PROMOTE KAT BLOG TUAN / PUAN

    PERKENALALKAN KAMI DARI AGENCY PELANCONGAN TIARA TOURS INDONESIA. KAMI ADALAH AGENCY PELANCONGAN YANG BER LICENSED DAN PROFESSIONAL. KAMI MENAWARKAN PAKEJ – PAKEJ MELAWAT MURAH KE MEDAN, DANAU TOBA, BERASTAGI DAN TEMPAT – TEMPAT SHOPPING MURAH DI BANDAR MEDAN.

    PAKEJ LAWATAN LAINNYA KE PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA , BANDUNG, JOGYAKARTA , BALI, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MENADO, TORAJA.

    PAKEJ DITEMPAH SANGAT MENARIK, HEMAT DAN LAYANAN BEST. PILIHAN HOTEL DAN BILIK BERSIH, MAKANAN MENU MELAYU / MOSLEM RESTAURAT (100 % HALAL ) DAN BERPASAL PERHIKMATAN KAMI DISOKONG BEBERAPA UNITS KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN.

    DISINI KAMI BAGIKAN PAKEJ MELAWAT KE MEDAN DAN KE DANAU TOBA
    PROGRAM 04 HARI / 03 MALAM ( FULL SERVICE )
    TAK ADA EXTRA BAYAR.
    TAK ADA TIPU – TIPU !!!
    HARGA PAKEJ 04 HARI / 03 MALAM MYR : 380 (10 ORANG )
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 275 (10 ORANG )

    ITINERAY :

    DAY 1 : ARRIVAL – SIANTAR – PARAPAT
    ARRIVAL AT KUALANAMU INTERNATIONAL AIRPORT. AFTER CUSTOMS CLEARANCE, MEET OUR TOUR GUIDE/DRIVER WHO WILL TAKE YOU TO START THE TOURS BY USING TOURIST COACH OR VAN. TRANSFER TO THE RESTAURANT FOR YOUR LUNCH. DEPART TO PARAPAT ALONG THE ROAD WHICH OFFERS THE ENDLESS VIEW OF RUBBER AND OIL PALMS PLANTATIONS THROUGH THE JOURNEY. STOP SHOULD BE MADE AT PEMATANG SIANTAR FOR SHOPPING OF LOCAL PRODUCT SUCH AS KACANG TUMBUK “TING TING, TENG TENG”, OTHER SNACKS ETC. ARRIVED IN PARAPAT THEN CHECK IN TO HOTEL. THE REST OF THE DAY IS FREE ON YOUR OWN LEISURE. DINNER WILL AT RESTAURANT

    DAY 2 : SAMOSIR ISLAND – BERASTAGI
    BREAKFAST AT HOTEL. BY BOAT / FERRY VISIT TOMOK VILLAGE, TO SEE THE TOMBS OF THE KING OMPU SIDABUTAR & SHOPPING PLACE. AMBARITA VILLAGE, TO SEE THE TRADITIONAL BATAK VILLAGE WITH ANCIENT MEGALITHIC FURNITURES. RETURN TO PARAPAT FOR LUNCH AT LOCAL RESTAURANT. AFTERWARDS PROCEED TO BERASTAGI–A MOUNTAINS RESORT WITH IT’S REFRESHING WEATHER AND MAGNIFICENT MOUNTAINS SCENERY WHICH HAS AN ABUNDANCE OF FLOWERS, VEGETABLES AND FRUITS. EN-ROUTE STOPS AT PANORAMA SIMARJARUNJUNG , SIPISO-PISO WATERFALL. ARRIVED IN BRASTAGI THEN TO VISIT THE CENTRAL FRUITS MARKET (SHOPPING PLACE). AFTERNOON CHECK IN TO HOTEL. DINNER WIL BE SERVED IN RESTAURANT.

    DAY 3 : BERASTAGI – MEDAN
    AFTER BREAKFAST. PROCEED FOR TWO HOURS DOWN THE HILL TO MEDAN. VISIT LUMBINI PARK. ARRIVAL IN MEDAN CITY SIGHT SEEING TO VISIT A SEVERAL INTEREST SUCH AS THE MAIMOON PALACE, AL-MATSHUN GRAND MOSQUE. LUNCH AT THE LOCAL RESTAURANT, AND THEN PROCEED TO THE SHOPPING AREAS AS FOLLOW DANAR HADI BATIK EMPERIUM AND OTHERS WHOLE BATIK SELLERS IN MEDAN, INCLUDING TO PASAR IKAN MARKET AND MALLS. CHECK IN TO HOTEL FOR ACCOMMODATION. DINNER AT RESTAURANT.

    DAY 4 : HOTEL – AIRPORT
    AFTER BREAKFAST AT HOTEL. FREE PROGRAM UNTIL TIME TRANSFER TO THE AIRPORT FOR YOUR FLIGHT HOME.



    SERVICES TERMASUK :
    • TRANSPORT
    • PEMANDU PELANCONGAN
    • HOTEL 3 BINTANG
    • BREAKFAST 3X
    • MAKAN TENGAH HARI 3X
    • DINNER 3X
    • SEWA KAPAN KE SAMOSIR ISLAND
    • KARCIS / TIKET MASUK KE TEMPAT MENARIK
    • MINERAL WATER

    BILA NAK MELAWAT KE MEDAN, SILA CONTACT DAN TEMPAH PAKEJ DI :
    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    TERSEDIA LAYANAN SEWA KERETA DAN BUS PERSIARAN :
    TOYOTA AVANZA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    SUZUKI ERITGA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    INOVA REBORN (05 ORANG ) MYR 175 / HARI
    ISUZU ELF (11 ORANG ) MYR 235 / HARI
    TOYOTA HIACE (11 ORANG ) MYR 320 / HARI
    MEDIUM BUS ( 27 ORANG ) MYR 500 / HARI

    NOTE :
    HARGA SEWA KERETA SUDAH TERMASUK :
    • DRIVER
    • PATROL
    • EKSIDENT INSURANCE
    • GOVERNMENT TAX

    ReplyDelete
  151. TIPS MENCARI PAKEJ MURAH & SEWA KERETA ;
    MEDAN / DANAU TOBA / INDONESIA
    JANGAN TERGODA HARGA MURAH … !!!

     PLEASE MAKE SURE SYARIKAT TEMPAHAN PAKEJ TOUR / SEWA KERETA
     PLEASE MAKE SURE ADDRESS AGENCY PELANCONGAN
     PLEASE MAKE SURE TALIAN TELEPHONE AND FAX MAIL
     PLEASE ASK FOR SYARIKAT PERMIT NUMBER / LICENSED NUMBER
     PLEASE ASK FOR TAX NUMBER
     PLEASE ASK FOR INSURANCE KERETA ( KALAU SEWA KERETA SAJA)
     PLEASE CHECK AND RECHECK IN GEOGLE SYARIKAT OFFICE
     PLEASE WRITE INTO THE GEOGLE COMPANY NAME. FOR EXAMPLE : TIARA TOURS INDONESIA

    AT LEAST BUT NOT LAST , I WISH YOU WELCOME TO INDONESIA
    HORAS .... !!! HORAS .... !!! HORAS .... !!!

    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    COMPANY TAX NO. 36.555.970.7-122.000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068


    ReplyDelete
  152. Greeting traveler

    Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana pun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan mesra
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack


    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  153. HORAS … !!! JOM KE MEDAN … !!! JOM KE DANAU TOBA … !!!
    SALAM KENAL TUAN AND PUAN . MINTA IZIN NAK IKUT PROMOTE KAT BLOG TUAN / PUAN

    PERKENALALKAN KAMI DARI AGENCY PELANCONGAN TIARA TOURS INDONESIA. KAMI ADALAH AGENCY PELANCONGAN YANG BER LICENSED DAN PROFESSIONAL. KAMI MENAWARKAN PAKEJ – PAKEJ MELAWAT MURAH KE MEDAN, DANAU TOBA, BERASTAGI DAN TEMPAT – TEMPAT SHOPPING MURAH DI BANDAR MEDAN.

    PAKEJ LAWATAN LAINNYA KE PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA , BANDUNG, JOGYAKARTA , BALI, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MENADO, TORAJA.

    PAKEJ DITEMPAH SANGAT MENARIK, HEMAT DAN LAYANAN BEST. PILIHAN HOTEL DAN BILIK BERSIH, MAKANAN MENU MELAYU / MOSLEM RESTAURAT (100 % HALAL ) DAN BERPASAL PERHIKMATAN KAMI DISOKONG BEBERAPA UNITS KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN.

    DISINI KAMI BAGIKAN PAKEJ MELAWAT KE MEDAN DAN KE DANAU TOBA
    PROGRAM 04 HARI / 03 MALAM ( FULL SERVICE )
    TAK ADA EXTRA BAYAR.
    TAK ADA TIPU – TIPU !!!
    HARGA PAKEJ 04 HARI / 03 MALAM MYR : 380 (10 ORANG )
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 275 (10 ORANG )

    ITINERAY :

    DAY 1 : ARRIVAL – SIANTAR – PARAPAT
    ARRIVAL AT KUALANAMU INTERNATIONAL AIRPORT. AFTER CUSTOMS CLEARANCE, MEET OUR TOUR GUIDE/DRIVER WHO WILL TAKE YOU TO START THE TOURS BY USING TOURIST COACH OR VAN. TRANSFER TO THE RESTAURANT FOR YOUR LUNCH. DEPART TO PARAPAT ALONG THE ROAD WHICH OFFERS THE ENDLESS VIEW OF RUBBER AND OIL PALMS PLANTATIONS THROUGH THE JOURNEY. STOP SHOULD BE MADE AT PEMATANG SIANTAR FOR SHOPPING OF LOCAL PRODUCT SUCH AS KACANG TUMBUK “TING TING, TENG TENG”, OTHER SNACKS ETC. ARRIVED IN PARAPAT THEN CHECK IN TO HOTEL. THE REST OF THE DAY IS FREE ON YOUR OWN LEISURE. DINNER WILL AT RESTAURANT

    DAY 2 : SAMOSIR ISLAND – BERASTAGI
    BREAKFAST AT HOTEL. BY BOAT / FERRY VISIT TOMOK VILLAGE, TO SEE THE TOMBS OF THE KING OMPU SIDABUTAR & SHOPPING PLACE. AMBARITA VILLAGE, TO SEE THE TRADITIONAL BATAK VILLAGE WITH ANCIENT MEGALITHIC FURNITURES. RETURN TO PARAPAT FOR LUNCH AT LOCAL RESTAURANT. AFTERWARDS PROCEED TO BERASTAGI–A MOUNTAINS RESORT WITH IT’S REFRESHING WEATHER AND MAGNIFICENT MOUNTAINS SCENERY WHICH HAS AN ABUNDANCE OF FLOWERS, VEGETABLES AND FRUITS. EN-ROUTE STOPS AT PANORAMA SIMARJARUNJUNG , SIPISO-PISO WATERFALL. ARRIVED IN BRASTAGI THEN TO VISIT THE CENTRAL FRUITS MARKET (SHOPPING PLACE). AFTERNOON CHECK IN TO HOTEL. DINNER WIL BE SERVED IN RESTAURANT.

    DAY 3 : BERASTAGI – MEDAN
    AFTER BREAKFAST. PROCEED FOR TWO HOURS DOWN THE HILL TO MEDAN. VISIT LUMBINI PARK. ARRIVAL IN MEDAN CITY SIGHT SEEING TO VISIT A SEVERAL INTEREST SUCH AS THE MAIMOON PALACE, AL-MATSHUN GRAND MOSQUE. LUNCH AT THE LOCAL RESTAURANT, AND THEN PROCEED TO THE SHOPPING AREAS AS FOLLOW DANAR HADI BATIK EMPERIUM AND OTHERS WHOLE BATIK SELLERS IN MEDAN, INCLUDING TO PASAR IKAN MARKET AND MALLS. CHECK IN TO HOTEL FOR ACCOMMODATION. DINNER AT RESTAURANT.

    DAY 4 : HOTEL – AIRPORT
    AFTER BREAKFAST AT HOTEL. FREE PROGRAM UNTIL TIME TRANSFER TO THE AIRPORT FOR YOUR FLIGHT HOME.



    SERVICES TERMASUK :
    • TRANSPORT
    • PEMANDU PELANCONGAN
    • HOTEL 3 BINTANG
    • BREAKFAST 3X
    • MAKAN TENGAH HARI 3X
    • DINNER 3X
    • SEWA KAPAN KE SAMOSIR ISLAND
    • KARCIS / TIKET MASUK KE TEMPAT MENARIK
    • MINERAL WATER

    BILA NAK MELAWAT KE MEDAN, SILA CONTACT DAN TEMPAH PAKEJ DI :
    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    TERSEDIA LAYANAN SEWA KERETA DAN BUS PERSIARAN :
    TOYOTA AVANZA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    SUZUKI ERITGA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    INOVA REBORN (05 ORANG ) MYR 175 / HARI
    ISUZU ELF (11 ORANG ) MYR 235 / HARI
    TOYOTA HIACE (11 ORANG ) MYR 320 / HARI
    MEDIUM BUS ( 27 ORANG ) MYR 500 / HARI

    NOTE :
    HARGA SEWA KERETA SUDAH TERMASUK :
    • DRIVER
    • PATROL
    • EKSIDENT INSURANCE
    • GOVERNMENT TAX

    ReplyDelete
  154. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282280000071
    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete

  155. ASSALAMU ALLAIKUM …………. HORAS … !!! JOM KE MEDAN … !!! JOM KE DANAU TOBA … !!!
    SALAM KENAL TUAN AND PUAN . MINTA IZIN NAK IKUT PROMOTE KAT BLOG TUAN / PUAN

    PERKENALALKAN KAMI DARI TIARA TOURS INDONESIA, ADALAH AGENCY PELANCONGAN YANG BER LICENSED DAN PROFESSIONAL. KAMI MENAWARKAN BEBERAPA PAKEJ – PAKEJ MENARIK MELAWAT MURAH KE MEDAN, DANAU TOBA, BERASTAGI DAN TEMPAT – TEMPAT SHOPPING MURAH DI BANDAR MEDAN.

    PAKEJ LAWATAN LAINNYA SEPERTI KE PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA , BANDUNG, JOGYAKARTA , BALI, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MENADO, TORAJA DAN BERAPA TEMPAT LAIN MENARIK DI MEDAN.

    PAKEJ KAMI TEMPAH SANGAT MENARIK, HEMAT DAN LAYANAN BEST. SEMUA PILIHAN HOTEL DAN BILIK BERSIH, MAKANAN MENU MELAYU / MOSLEM RESTAURAT (100 % HALAL ) DAN BERPASAL PERHIKMATAN KAMI DISOKONG BEBERAPA UNITS KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN.

    DISINI KAMI BAGIKAN PAKEJ MELAWAT KE MEDAN DAN KE DANAU TOBA
    PROGRAM FULL SERVICES
    TAK ADA EXTRA BAYAR …. !!! TAK ADA TIPU – TIPU !!!

    HARGA PAKEJ 04 HARI / 03 MALAM MYR : 380 (10 ORANG ) MEDAN & LAKE TOBA
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 275 (10 ORANG ) MEDAN AND LAEK TOBA
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 400 (10 ORANG ) LAKE TOBA , SAMOSIR AND SILANGIT
    HARGA PAKE 04 HARI / 03 MALAM MYR : 550 (10 ORANG ) LAKE TOBA, SAMOSIR AND SILANGIT

    KALAU NAK MELAWAT KE MEDAN, SILA CONTACT SYARIKAT KAMI :
    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TAX NO : 36 555 970 7 122 000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    TERSEDIA LAYANAN SEWA KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN :
    TOYOTA AVANZA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    SUZUKI ERITGA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    INOVA REBORN (05 ORANG ) MYR 175 / HARI
    ISUZU ELF (11 ORANG ) MYR 235 / HARI
    TOYOTA HIACE (11 ORANG ) MYR 320 / HARI
    MEDIUM BUS ( 27 ORANG ) MYR 500 / HARI

    NOTE :
     HARGA SEWA KERETA SUDAH TERMASUK :
     DRIVER
     PATROL
     EKSIDENT INSURANCE
     GOVERNMENT TAX

    ReplyDelete
  156. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  157. PAKEJ LAWATAN LAINNYA SEPERTI KE PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA , BANDUNG, JOGYAKARTA , BALI, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MENADO, TORAJA DAN BERAPA TEMPAT LAIN MENARIK DI MEDAN.

    PAKEJ KAMI TEMPAH SANGAT MENARIK, HEMAT DAN LAYANAN BEST. SEMUA PILIHAN HOTEL DAN BILIK BERSIH, MAKANAN MENU MELAYU / MOSLEM RESTAURAT (100 % HALAL ) DAN BERPASAL PERHIKMATAN KAMI DISOKONG BEBERAPA UNITS KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN.

    DISINI KAMI BAGIKAN PAKEJ MELAWAT KE MEDAN DAN KE DANAU TOBA
    PROGRAM FULL SERVICES
    TAK ADA EXTRA BAYAR …. !!! TAK ADA TIPU – TIPU !!!

    HARGA PAKEJ 04 HARI / 03 MALAM MYR : 380 (10 ORANG ) MEDAN & LAKE TOBA
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 275 (10 ORANG ) MEDAN AND LAEK TOBA
    HARGA PAKEJ 03 HARI / 02 MALAM MYR : 400 (10 ORANG ) LAKE TOBA , SAMOSIR AND SILANGIT
    HARGA PAKE 04 HARI / 03 MALAM MYR : 550 (10 ORANG ) LAKE TOBA, SAMOSIR AND SILANGIT


    KALAU NAK MELAWAT KE MEDAN, SILA CONTACT SYARIKAT KAMI :
    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TAX NO : 36 555 970 7 122 000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    TERSEDIA LAYANAN SEWA KERETA BARU DAN BUS PERSIARAN :
    TOYOTA AVANZA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    SUZUKI ERITGA (05 ORANG ) MYR 155 / HARI
    INOVA REBORN (05 ORANG ) MYR 175 / HARI
    ISUZU ELF (11 ORANG ) MYR 235 / HARI
    TOYOTA HIACE (11 ORANG ) MYR 320 / HARI
    MEDIUM BUS ( 27 ORANG ) MYR 500 / HARI

    ReplyDelete
  158. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282280000071
    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  159. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282280000071
    WhatsApp : +6282214441280
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    Terimakasih

    ReplyDelete
  160. Pedas tak makanan di Bandung ? Senang nak cari money changer di sana ?

    ReplyDelete
  161. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    HARGA PROMOSI

    ReplyDelete
  162. Salam sejahtera Tuan,puan,abang dan kakak.
    Jom gi bandung!! Kami Irdi Tour, Punya pakej terbaru untuk menemani perjalanan Tuan/Puan Di Bandung, Jakarta, Jogyakarta.
    Di Bandung mulai dari harga Transfort Rp 300.000 Tuan/ Puan Bisa menghabiskan masa seharian di Bandung.
    Harga sudah include :
    * Minyak
    * Driver/ Guide ( Setia menemani tuan/ puan )
    * Parking
    * Private Transfort
    * Tol

    Exclude
    * Entrance Fee ke tempat- tempat pelancongan untuk persons dan kereta.

    List Harga sewa Transfort/ kereta perday nya.

    * Suzuki Apv Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Avanza Rp 300.000/ Rm 94
    * Toyota Inova Rp 400.000/ Rm 125
    * Nissan Evalia Rp 350.000/ Rm 110
    * Van Elf Short Rp 600.000/ Rm 187
    * van Elf Long Rp 800.000/ Rm 250
    * Pregio Rp 500.000/ Rm 157

    * Untuk tempat lawatan boleh ikut tentatif program yang sudah di sediakan atau ikut plan sendiri.

    Bila berminat boleh berurusan dengan saya melalui :
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    FB Syarikat : Irdi wati
    Fanspage : IRDI TOUR BANDUNG
    Email : irditourbandung@gmail.com
    Blog : www.keretamurahpelancongan.blogspot.com

    Yuk segera boking dijamin Harga yang kami tawarkan pun boleh kira jimat sangat dan berbaloi,
    dan layanan yang di berikan sangat baik dan jujur sehingga Tuan/ Puan bisa menikmati cantiknya kota Bandung.

    ReplyDelete
  163. ASSALLAMU ALLAIKUM … WWW
    SALAM KENAL TUAN AND PUAN, MINTA IZIN NAK IKUT PROMOTE KAT BLOG TUAN / PUAN.

    KAMI DARI TIARA TOURS INDONESIA, AGENCY PELANCONGAN YANG BERLECENSED & PROFESIONAL, SYARIKAT KAMI DISOKONG DENGAN BEBERAPA STAF YANG SANGAT BERPENGALAMAN DALAM PENGURUSAN PELANCONGAN KE INDONESIA DAN SYARIKAT KAMI DALAM MENEMPAH PAKEJ LAWATAN DISOKONG DENGAN KERETA/VAN/BUS PERSIARAN SENDIRI DAN SEMUA KERETA YANG KAMI BAGI KE PUAN DAN TUAN SUDAH INCLUDED INSURANCE ALL RISK ( KALAU ADA EKSIDENT MASA MELAWAT DENGA KERETA KAMI SUDAH INCUDED UNTUK BEROBAT DI HOSPITAL)

    KAMI MENAWARKAN PAKEJ – PAKEJ MURAH KE DANAU TOBA, MEDAN, SAMOSIR ISLAND, DAN TEMPAT SHOPPING MURAH DI BANDAR MEDAN. PAKEJ LAWATAN LAINYA TERSEDIA ; SEPERTI PAKEJ TOUR KE PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA, BANDUNG, YOGYAKARTA, BALI ISLAND, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MANADO, TORAJA DAN PULAU NIAS .
    SILA CONTACT KAMI DI :
    TIARA TOURS INDONESIA
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76
    MEDAN, 20227
    NORTH SUMATERA
    INDONESIA

    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TAX NO : 36 555 970 7 122 000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    http://traveltiara.blogspot.com
    http://www.tiaraasia.com

    ReplyDelete
  164. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6282282222896
    WhatsApp : +6282214441280
    WhatsApp : +6282280000071
    Call : +6282280000071
    Call : +6282282222896
    Call : +6282214441280
    Email : dhanibandung@yahoo.com
    Blog : melancongdibandung.blogspot.com (Dhani Tour Bandung)
    Website : www.Dhanitourindonesia.com Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin harga yang sangat berpatutan.. Insya Allah kami memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Kami menyediakan pakej Transport dan Hotel, Pakej Full Board.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan yang terbaik Dhani Tour Bandung Transport… (Insya Allah) Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    HARGA PROMOSI

    ReplyDelete
  165. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ No tipu tipu
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack
    ✅ Free layer cake

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  166. CUTI CUTI JIMAT PADANG BUKITTINGGI
    24 May 2019 at 12:48

    Assalamualaikum
    Salam sejahtera

    Mohon ijin promote sikit disini
    Perkenalkan saya Yola Tour Operator di Agency Pelancongan di PT PESONA JEJAK WISATA Tour n Travel di Bukittinggi, Indonesia

    Kami ingin menawarkan berbagai Pakej Percutian ke Indonesia seperti PADANG – BUKITTINGGI, MEDAN, BANDUNG, JOGJA, SURABAYA BROMO MALANG, BALI, LOMBOK
    dengan SERVICE yang Tip top serta harga yang menarik dan jimat.

    Kami juga menyediakan homestay di Bukittinggi. HOMESTAY AMBACANG

    yang nak datang Indonesia boleh contact saya
    Whatsapp +6282388471349
    EMail : yolaagusti46@gmail.com
    website :
    http://cutijimat.blogspot.com/
    baripesona.blogspot.com
    Reply

    ReplyDelete
  167. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ No tipu tipu
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack
    ✅ Free layer cake

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  168. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ No tipu tipu
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack
    ✅ Free layer cake

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  169. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ No tipu tipu
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack
    ✅ Free layer cake

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  170. 4D/3N MEDAN LAKE TOBA TOUR
    01 Night Parapat, 01 Night Berastagi, 01 Night Medan

    Kualanamu Airport Medan – Parapat ( L,D )
    Day 1
    Arrive at Kualanamu International Airport Medan, greeting service with Tour Guide. Stop at licensed money changer and to buy simcard/top up. Transfer to local restaurant for lunch. After lunch proceed to Parapat Lake Toba, drive along the beautiful road which offer the endless view of rubber, palm oil, cocoa plantation and paddy fields. Enroute stop at Patent Shop for buying local food products named Teng Teng, Ting Ting, etc. and then proceed to Parapat. Arrive at Parapat Lake Toba , check in to Hotel for accommodation. Dinner at Hotel. Free Program .

    Parapat – Sipiso-piso - Berastagi ( B,L,D )
    Day 2
    After breakfast at Hotel, cruise the Lake Toba by Ferry Boat about 45 minutes for visiting Tomok Village to see the old grave stone of King Sidabutar ( for FIT), ( For GIT) continued to visit Ambarita Village to see the old chairs stone and execution place made by King Siallagan. Back to Parapat transfer to local restaurant for lunch. After lunch tour continued to Berastagi. Enroute stop at Simarjarunjung to enjoy Ginger Tea and Pisang Goreng (Personal account). Stop at Sipiso Piso waterfall to see the waterfall about 110 meters and to see the extraordinary view of Lake Toba from Northern. Proceed to Berastagi upon arrival at Berastagi visit Central Fruits Market for buying tropical fruits and flowers. Check in to Hotel, dinner at Hotel.

    Berastagi – Medan Shoping - Medan ( B,L, D)
    Day 3
    Breakfast at Hotel back to Medan via Sibolangit and Sembahe about 2 hours drive. Arrive in Medan visit Maimoon Palace to see the Palace Of Sulthan Deli which built in 1888, an then visit Souvenirs and Batik Shops. Lunch at local restaurant. After lunch visit Pasar Ikan Lama (traditional market) and Medan Mall. If you want to do branded shopping we will take you Sun Plaza (Sogo) or Plaza Medan Fair. Afternoon check in to Hotel, dinner at local restaurant or Hotel.

    Medan - Kualanamu Airport ( B )
    Day 4
    Breakfast at Hotel, then free and easy until transfer to Airport for your next destination. Friendly and Religius your holiday.

    Include:
    Hotel and breakfast, lunch 3x, dinner 3x, transport+driver+BBM, Ferry boat to samosir island, entrance fee to object wisata, parking.

    Ekslude:
    Optional programs, tipping driver and tour guide.

    Thanks/Regards
    Akfansyah
    Tour guide Medan Sumatra Utara - indonesia. Telp//WhatsApp : +6281262388907.
    Facebook. : Akfan
    Instagram : Akfansyah
    Email : nuansaindahtour19@gmail.com
    Web : www.nuansaindahtour.com
    Melayani # package tour # Adventure # Tracking & Haiking # Rafting #

    ReplyDelete
  171. 4D/3N MEDAN LAKE TOBA TOUR
    01 Night Parapat, 01 Night Berastagi, 01 Night Medan

    Kualanamu Airport Medan – Parapat ( L,D )
    Day 1
    Arrive at Kualanamu International Airport Medan, greeting service with Tour Guide. Stop at licensed money changer and to buy simcard/top up. Transfer to local restaurant for lunch. After lunch proceed to Parapat Lake Toba, drive along the beautiful road which offer the endless view of rubber, palm oil, cocoa plantation and paddy fields. Enroute stop at Patent Shop for buying local food products named Teng Teng, Ting Ting, etc. and then proceed to Parapat. Arrive at Parapat Lake Toba , check in to Hotel for accommodation. Dinner at Hotel. Free Program .

    Parapat – Sipiso-piso - Berastagi ( B,L,D )
    Day 2
    After breakfast at Hotel, cruise the Lake Toba by Ferry Boat about 45 minutes for visiting Tomok Village to see the old grave stone of King Sidabutar ( for FIT), ( For GIT) continued to visit Ambarita Village to see the old chairs stone and execution place made by King Siallagan. Back to Parapat transfer to local restaurant for lunch. After lunch tour continued to Berastagi. Enroute stop at Simarjarunjung to enjoy Ginger Tea and Pisang Goreng (Personal account). Stop at Sipiso Piso waterfall to see the waterfall about 110 meters and to see the extraordinary view of Lake Toba from Northern. Proceed to Berastagi upon arrival at Berastagi visit Central Fruits Market for buying tropical fruits and flowers. Check in to Hotel, dinner at Hotel.

    Berastagi – Medan Shoping - Medan ( B,L, D)
    Day 3
    Breakfast at Hotel back to Medan via Sibolangit and Sembahe about 2 hours drive. Arrive in Medan visit Maimoon Palace to see the Palace Of Sulthan Deli which built in 1888, an then visit Souvenirs and Batik Shops. Lunch at local restaurant. After lunch visit Pasar Ikan Lama (traditional market) and Medan Mall. If you want to do branded shopping we will take you Sun Plaza (Sogo) or Plaza Medan Fair. Afternoon check in to Hotel, dinner at local restaurant or Hotel.

    Medan - Kualanamu Airport ( B )
    Day 4
    Breakfast at Hotel, then free and easy until transfer to Airport for your next destination. Friendly and Religius your holiday.

    Include:
    Hotel and breakfast, lunch 3x, dinner 3x, transport+driver+BBM, Ferry boat to samosir island, entrance fee to object wisata, parking.

    Ekslude:
    Optional programs, tipping driver and tour guide.

    Thanks/Regards
    Akfansyah
    Tour guide Medan Sumatra Utara - indonesia. Telp//WhatsApp : +6281262388907.
    Facebook. : Akfan
    Instagram : Akfansyah
    Email : nuansaindahtour19@gmail.com
    Web : www.nuansaindahtour.com
    Melayani # package tour # Adventure # Tracking & Haiking # Rafting #

    ReplyDelete
  172. 4D/3N MEDAN LAKE TOBA TOUR
    01 Night Parapat, 01 Night Berastagi, 01 Night Medan

    Kualanamu Airport Medan – Parapat ( L,D )
    Day 1
    Arrive at Kualanamu International Airport Medan, greeting service with Tour Guide. Stop at licensed money changer and to buy simcard/top up. Transfer to local restaurant for lunch. After lunch proceed to Parapat Lake Toba, drive along the beautiful road which offer the endless view of rubber, palm oil, cocoa plantation and paddy fields. Enroute stop at Patent Shop for buying local food products named Teng Teng, Ting Ting, etc. and then proceed to Parapat. Arrive at Parapat Lake Toba , check in to Hotel for accommodation. Dinner at Hotel. Free Program .

    Parapat – Sipiso-piso - Berastagi ( B,L,D )
    Day 2
    After breakfast at Hotel, cruise the Lake Toba by Ferry Boat about 45 minutes for visiting Tomok Village to see the old grave stone of King Sidabutar ( for FIT), ( For GIT) continued to visit Ambarita Village to see the old chairs stone and execution place made by King Siallagan. Back to Parapat transfer to local restaurant for lunch. After lunch tour continued to Berastagi. Enroute stop at Simarjarunjung to enjoy Ginger Tea and Pisang Goreng (Personal account). Stop at Sipiso Piso waterfall to see the waterfall about 110 meters and to see the extraordinary view of Lake Toba from Northern. Proceed to Berastagi upon arrival at Berastagi visit Central Fruits Market for buying tropical fruits and flowers. Check in to Hotel, dinner at Hotel.

    Berastagi – Medan Shoping - Medan ( B,L, D)
    Day 3
    Breakfast at Hotel back to Medan via Sibolangit and Sembahe about 2 hours drive. Arrive in Medan visit Maimoon Palace to see the Palace Of Sulthan Deli which built in 1888, an then visit Souvenirs and Batik Shops. Lunch at local restaurant. After lunch visit Pasar Ikan Lama (traditional market) and Medan Mall. If you want to do branded shopping we will take you Sun Plaza (Sogo) or Plaza Medan Fair. Afternoon check in to Hotel, dinner at local restaurant or Hotel.

    Medan - Kualanamu Airport ( B )
    Day 4
    Breakfast at Hotel, then free and easy until transfer to Airport for your next destination. Friendly and Religius your holiday.

    Include:
    Hotel and breakfast, lunch 3x, dinner 3x, transport+driver+BBM, Ferry boat to samosir island, entrance fee to object wisata, parking.

    Ekslude:
    Optional programs, tipping driver and tour guide.

    Thanks/Regards
    Akfansyah
    Tour guide Medan Sumatra Utara - indonesia. Telp//WhatsApp : +6281262388907.
    Facebook. : Akfan
    Instagram : Akfansyah
    Email : nuansaindahtour19@gmail.com
    Web : www.nuansaindahtour.com
    Melayani # package tour # Adventure # Tracking & Haiking # Rafting #

    ReplyDelete
  173. Salam sejahtera Tuan & Puan Semua
    Kami do’a kan semoga anda selalu dalam lindungan allah swt, aminn...

    Sebelumnya Perkenalkan nama saya chepy dari C-Trans tour service bandung
    Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami yang baik dan ramah akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    TRIP BANDUNG 4 HARI 3 MALAM
    Half Board Pakej 4 Hari 3 Malam

    Harga Pakej Start From :
    》 Rm. 229/Pax (Harga tuk 1 Orang) Valid Until 2019 – 2020
    Harga Tersebut dah Termasuk :
    ➡ Hotel Mine home /Victoria luxury/Amaris setiabudi 1 Bilik tuk 2 orang selama 3 malam
    ➡ 1 Unit Privat Transport tour good facility selama 4 hari
    ➡ Meals Breakfast at hotel
    ➡ Minyak
    ➡ Tol
    ➡ Tips Parking kedai2
    ➡ Driver Cum pemandu pelancong

    Pakej Supir Start From Rm. 112/Day ALL IN

    =============================

    Senarai activity selama di Bandung
    Note : Kami saran kan tuan puan tiba pagi dan balik petang

    Day 1
    Penjemputan di airport oleh tour guide dengan keramahan dan Penyambutan dan terus menuju tempat
    - Chek in hotel & Simpan Beg
    - The lodge maribaya
    - Farm house lembang
    - Floting Market lembang
    - Lunch
    - Rumah Kain Oh best Bandung
    - Bandung textile
    - Rumah mode F.o.s
    - Dinner

    Day 2
    Penjemputan selepas Breakfeast di jemput oleh tour guide kami perjalanan dilanjutkan menuju
    - Pasar Baru Trade Centre
    - Lunch at pasar baru food market
    - Toko Tiga jeans factory
    - Bergambar di Jalan asia Afrika trade mark kota bandung
    - Tengok hantu & bergambar dengan hantu kak limah di jalan asia afrika
    - Dinner
    - Back To Hotel
    - Free Program

    Day 3
    Penjemoutan selepas Breakfeast dan terus menuju
    Lawatan Bandung Selatan
    - Kawah Putih
    - Park Tea
    - Glamping Resort
    - strawberry Park
    - Lunch Rumah Nenek restoran
    - Jalan Cibaduyut ( Leathera Street )
    - Kedai krepek pisang Tiga rasa
    - Back to Hotel
    - Dinner at kampiun bistro

    Day 4
    Penjemputan selepas Breakfeast dan Check out terus menuju
    - Cake Famous Kartika sari
    - Free & Eazy tour
    - OTW Airport

    Tempahan Boleh Di lakukan Melalui Aplikasi di bawah ini
    Whatsapp : +6283821529157

    Adress
    Jalan Bapa Husen Dalam No.10 Cihampelas – Bandung
    Phone Office : +622-20271133
    Email : tourbandung833@yahoo.com
    Facebook : Chepy car
    Website : http://www.c-transtourservicebandung.com
    Whatsapp : +6283821529157

    Terima ksih Admin 

    ReplyDelete
  174. Salam sejahtera Tuan & Puan Semua
    Kami do’a kan semoga anda selalu dalam lindungan allah swt, aminn...

    Sebelumnya Perkenalkan nama saya chepy dari C-Trans tour service bandung
    Adalah pembekal perkhidmatan yang bergerak di bidang Pengangkutan & Hotel, Berpengalaman di bidang pelancongan di bandung dan sekitar nya, dengan mengusung tema kekeluargaan maka anda tidak usah ragu untuk menyakan persoalan apapun tentang seputar bandung, dan dapatkan tips melancong dan tempat shoping murah dari kami, crew kami yang baik dan ramah akan membawa anda ke destinasi tempat tempat menarik di bandung ..
    TRIP BANDUNG 4 HARI 3 MALAM
    Half Board Pakej 4 Hari 3 Malam

    Harga Pakej Start From :
    》 Rm. 229/Pax (Harga tuk 1 Orang) Valid Until 2019 – 2020
    Harga Tersebut dah Termasuk :
    ➡ Hotel Mine home /Victoria luxury/Amaris setiabudi 1 Bilik tuk 2 orang selama 3 malam
    ➡ 1 Unit Privat Transport tour good facility selama 4 hari
    ➡ Meals Breakfast at hotel
    ➡ Minyak
    ➡ Tol
    ➡ Tips Parking kedai2
    ➡ Driver Cum pemandu pelancong

    Pakej Supir Start From Rm. 112/Day ALL IN

    =============================

    Senarai activity selama di Bandung
    Note : Kami saran kan tuan puan tiba pagi dan balik petang

    Day 1
    Penjemputan di airport oleh tour guide dengan keramahan dan Penyambutan dan terus menuju tempat
    - Chek in hotel & Simpan Beg
    - The lodge maribaya
    - Farm house lembang
    - Floting Market lembang
    - Lunch
    - Rumah Kain Oh best Bandung
    - Bandung textile
    - Rumah mode F.o.s
    - Dinner

    Day 2
    Penjemputan selepas Breakfeast di jemput oleh tour guide kami perjalanan dilanjutkan menuju
    - Pasar Baru Trade Centre
    - Lunch at pasar baru food market
    - Toko Tiga jeans factory
    - Bergambar di Jalan asia Afrika trade mark kota bandung
    - Tengok hantu & bergambar dengan hantu kak limah di jalan asia afrika
    - Dinner
    - Back To Hotel
    - Free Program

    Day 3
    Penjemoutan selepas Breakfeast dan terus menuju
    Lawatan Bandung Selatan
    - Kawah Putih
    - Park Tea
    - Glamping Resort
    - strawberry Park
    - Lunch Rumah Nenek restoran
    - Jalan Cibaduyut ( Leathera Street )
    - Kedai krepek pisang Tiga rasa
    - Back to Hotel
    - Dinner at kampiun bistro

    Day 4
    Penjemputan selepas Breakfeast dan Check out terus menuju
    - Cake Famous Kartika sari
    - Free & Eazy tour
    - OTW Airport

    Tempahan Boleh Di lakukan Melalui Aplikasi di bawah ini
    Whatsapp : +6283821529157

    Adress
    Jalan Bapa Husen Dalam No.10 Cihampelas – Bandung
    Phone Office : +622-20271133
    Email : tourbandung833@yahoo.com
    Facebook : Chepy car
    Website : http://www.c-transtourservicebandung.com
    Whatsapp : +6283821529157

    Terima ksih Admin 

    ReplyDelete
  175. Jom cuti2 Bandung,
    284 RM/ kepala
    4 Hari 3 Malam
    Murah tapi tak murahan..
    harga budget service 5 star...
    Nak pegi mana mana oun boleh, no rule, asal customer senang 😉

    sudah masuk sekali
    ✅ Hotel 3 star berhampiran cihampelas shoping mall
    ✅ Bilik deluxe, satu bilik untuk 2 orang
    ✅ Tea maker dalam bilik
    ✅ Makan pagi
    ✅ Airport transfer
    ✅ Transport untuk tour 4 hari
    ✅ Supir yang ramah dan berpatutan
    ✅ Minyak
    ✅ Tol
    ✅ Parking
    ✅ No tipu tipu
    ✅ Kereta with good aircon

    Minat segera whatsapp admin yaa..
    10 orang pertama dapat percuma :
    ✅ bags Louis vuiton
    ✅ free indonesian sim card 1 pack
    ✅ Free layer cake

    whatsapp admin jangan lupa
    +6285318490001
    email : primeratrans@gmail.com
    facebook : Primera Trans Bandung

    ReplyDelete
  176. assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

    Terimakasih banyak sebelumnya kepada akak Nurul Huda sebagai penulis blog ini sekaligus customer terbaik saya yang sudah guna layanan saya di bandung,
    sebelumnya saya tidak mahu membuat tulisan macam ini, karena banyak orang buat posting di blog ini tentang banyak supir atau perusahaan travel yang menawarkan promosi pakej bandung dan dengan harga murah yang tidak masuk akal. dengan rasa hormat saya mewakili(akak nurul huda sebagai penulis blog) dan juga salah satu customer terbaik saya, jadi saya perlu membagi tahu kepada pembaca blog maupun pelancong yang hendak pegi bandung harap berhati2 dalam memilih supir atau perusahan travel di bandung. karena dalam blog ini penulis hanya membuat review sekaligus tips untuk pelancong yang hendak pegi bandung supaya mendapatkan puas hati dan selamat seperti yang penulis rasakan ketika menggunakan perkhidmatan kami di bandung.

    bagi sesape nak pegi bandung dan cari supir atau agent travel bole tanya dengan akak nurul huda sebagai penulis atau hubungi saya angga kat link whatsapp berikut andratour bandung
    sekaligus owner dari company travel andratour bandung sila tengok kami review kami juga kat link berikut :
    pakej supir murah bandung

    kami beralamat di bandung :
    Jalan Bojong koneng kav75 no 81 – Cikutra - Bandung
    Phone Office : +622-87272820
    Whatsapp 1 : +6285624983033
    Whatsapp 2 : +628112371888
    Email : andrarentour@gmail.com
    Facebook : Andra Rentour
    Website : www.andrarentour.web.id
    http://www.andrarentour.web.id
    Instagram : andratour_bandung

    ReplyDelete
  177. iue harga teu salah, beuki kadieu teh beuki murah atuh!!!!!

    ReplyDelete
  178. ASSALLAMU ALLAIKUM ……… WR WB ………….
    SALAM KENAL TUAN AND PUAN . MINTA IZIN NAK IKUT PROMOTE KAT BLOG TUAN / PUAN
    HORAS … !!! JOM KE MEDAN … !!!
    JOM KE DANAU TOBA … !!!

    KAMI DARI TIARA TOURS INDONESIA, ADALAH AGENCY PELANCONGAN BERLECENSED & PROFESIONAL. SYARIKAT KAMI DI MASA LEPAS SUDAH BERJAYA DAN AHLI DALAM MENGURUS LAWATAN PAKEJ KE INDONESIA, TERMASUK MENGURUS LAWATAN KAPAL PESIAR (CRUISE SHIP).

    PAKEJ LAWATAN SEPERTI PAKEJ KE MEDAN, LAKE TOBA, BERASTAGI , HIKING & TRACKING , PADANG, BUKIT TINGGI, BANDA ACEH, PULAU SABANG, JAKARTA, BANDUNG, YOGYAKARTA, BALI ISLAND, LOMBOK, MAKASAR, BUNAKEN, MANADO, TORAJA DAN PULAU NIAS, SEMUA KAMI TEMPAH HARGA MERANARIK DAN SANGAT MURAH.
    DISINI SILA TENGOK DI http://traveltiara.blogspot.com, SEMUA GAMBAR – GAMBAR COSTUMERS YANG KAMI URUSKAN KE INDONESIA DAN SILA LETAK KOMENT.

    PAKEJ KAMI SANGAT MURAH DAN BERKUALITI. SEBAGAI SYARIKAT YANG BERLICENSE DARI KERAJAAN INDONESIA, SYARIKAT KAMI TIDAK ADA BUAT TIPU – TIPU KEPADA SELURUH COSTUMERS YANG KAMI URUSKAN LAWATANNYA KE INDONESIA

    SILA CONTACT DAN TEMPAH PAKEJ DI :
    TIARA TOURS INDONESIA & CAR RENTAL SERVICE
    JLN. PANGLIMA DENAI NO. 76 MEDAN, 20227
    LICENSED : 503/508.SK/IUP/BPW/MM/2011
    TAX NO : 36 555 970 7 122 000
    TEL/FAX : +6261 - 733 59 765
    EMAIL : tiaratoursindonesia@gmail.com
    HP / WA +6281383535091
    HP / WA +6285358982828
    HP / WA +6285762820068

    TERSEDIA LAYANAN SEWA KERETA DAN BUS PERSIARAN :
    TOYOTA AVANZA (05 ORANG ) MYR 175 / HARI (10 JAM)
    SUZUKI ERITGA (05 ORANG ) MYR 175 / HARI (10 JAM)
    INOVA REBORN (05 ORANG ) MYR 235 / HARI (10 JAM)
    ISUZU ELF (11 ORANG ) MYR 260 / HARI (10 JAM)
    TOYOTA HIACE (11 ORANG ) MYR 320 / HARI (10 JAM)
    MEDIUM BUS ( 27 ORANG ) MYR 500 / HARI (10 JAM

    ReplyDelete
  179. *Transportation and Homestay*

    Assalamualaikum,...
    Mohon izin promote pada Tuan/Puan untuk yang akan bercuti ke :
    Padang,- Bukittinggi Indonesia.

    Kami sediakan perkhidmatan :
    - Transport.
    - Homestay.
    - Tour dan package.

    For Booking Please Contact us :

    BAYU ADAZ TOUR
    Jln Kesehatan 17B, Bukittinggi, Sumatera Barat
    Indonesia
    📱+6285274300888
    📩 admiralimadaz@yahoo.com
    🌐 http://www.liburbukittinggi.blogspot.com

    ReplyDelete
  180. *Transportation and Homestay*

    Assalamualaikum,...
    Mohon izin promote pada Tuan/Puan untuk yang akan bercuti ke :
    Padang,- Bukittinggi Indonesia.

    Kami sediakan perkhidmatan :
    - Transport.
    - Homestay.
    - Tour dan package.

    For Booking Please Contact us :

    BAYU ADAZ TOUR
    Jln Kesehatan 17B, Bukittinggi, Sumatera Barat
    Indonesia
    📱+6285274300888
    📩 admiralimadaz@yahoo.com
    🌐 http://www.liburbukittinggi.blogspot.com
    https://www.instagram.com/p/B0itSMFlcKX/?igshid=je6nyzkcqum3

    ReplyDelete
  181. Salam sejahtera Tuan/Puan, semoga Tuan/Puan senantiasa diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezki (aamiin).. Kami disini ingin menawarkan perkhidmatan sewa kereta di Bandung/Jakarta/Jogja. Buat Tuan/Puan yang sudah merancang bercuti ke Bandung/Jakarta/Jogja dan memerlukan kereta beserta pemandu bolehlah hubungi kami :
    WhatsApp : +6281214872456
    WhatsApp : +6285318686464
    Call : +6281214872456
    Call : +6285318686464
    Email : ayunk.hayukka@gmail.com
    FB : ayung bandoeng
    Page fb : ayung bandoeng tour
    IG : @ayungbandoeng
    Kami sangat mengutamakan kepuasan tetamu dan dijamin bagi harga yang sangat berbaloi/berpatutan.. Insya Allah TIM kami pun akan memberikan service yang terbaik dan layanan taraf 5 bintang… Kami pun menyediakan paket Transport dan Hotel.
    Semoga inform dari saya dapat memudahkan urusan bercuti Tuan/Puan untuk ke Bandung/Jakarta/Jogja.
    Nb : Yang lebih mahal itu banyak, yang lebih murah pun ada tapi kami janjikan layanan yang terbaik dari tim AYUNG BANDOENG TOUR (Insya Allah) .. Jom mari melancong diBandung/Jakarta/Jogja Murah sahaja..
    HARGA PROMOSI

    ReplyDelete
  182. Nice info, terimakasih..

    iPhone Anda mengalami kerusakan karena sesuatu hal? Tak perlu khawatir, karena Anda bisa percayakan perbaikan iPhone Anda kepada SINYALITI Apple Service.

    Sinyaliti melayani perbaikan semua tipe iPhone di tempat, pesan sekaligus antar spare-part, dan berbagai macam layanan lain mengenai semua tipe iPhone.

    Adapun kerusakan atau permasalahan pada iPhone yang mampu Sinyaliti tangani di antaranya adalah:

    1. Layar atau LCD retak
    2. Tombol rusak
    3. Speaker tidak berfungsi
    4. Hingga kamera pecah

    Lebih dari itu, SINYALITI Apple Service juga menangani permasalahan pada:

    1. Plug headphone
    2. Charging port
    3. Home button
    4. Side button
    5. iSight camera
    6. Power button
    7. Baterai
    8. Dan iPhone tidak bisa menyala

    Selain datang langsung ke workshop Sinyaliti, Anda juga bisa menggunakan jasa panggilan atau door-to-door atau layanan “Service Panggilan”, sehingga sangat memudahkan Anda.

    Silahkan kunjungi SINYALITI.com untuk mendapatkan layanan service panggilan dan harga terbaik, yang bisa Anda hubungi di nomor 0812 9008 5435.

    Jadi, tunggu apa lagi? Segera hubungi Sinyaliti Apple Service sekarang juga, dan buktikan sendiri kinerja yang dilakukan. Dengan Sinyaliti Apple Service, iPhone yang Anda miliki dijamin dapat berfungsi kembali.

    Sinyaliti.com dan Wefixit.id melayani jasa Service iPhone Panggilan untuk Semua Tipe iPhone, dengan harga yang bersaing dan dengan spare-part Original serta bergaransi.

    ReplyDelete
  183. iPhone Anda mengalami kerusakan karena sesuatu hal? Tak perlu khawatir, karena Anda bisa percayakan perbaikan iPhone Anda kepada SINYALITI Apple Service. Sinyaliti melayani perbaikan semua tipe iPhone di tempat, pesan sekaligus antar spare-part, dan berbagai macam layanan lain mengenai semua tipe iPhone.

    Selain datang langsung ke workshop Sinyaliti, Anda juga bisa menggunakan jasa panggilan atau door-to-door atau layanan “Service Panggilan”, sehingga sangat memudahkan Anda. Silahkan kunjungi SINYALITI.com untuk mendapatkan layanan service panggilan dan harga terbaik, yang bisa Anda hubungi di nomor 0812 9008 5435.

    Jadi, tunggu apa lagi? Segera hubungi Sinyaliti Apple Service sekarang juga, dan buktikan sendiri kinerja yang dilakukan. Dengan Sinyaliti Apple Service, iPhone yang Anda miliki dijamin dapat berfungsi kembali.

    Sinyaliti.com dan Wefixit.id melayani jasa Service iPhone Panggilan untuk Semua Tipe iPhone, dengan harga yang bersaing dan dengan spare-part Original serta bergaransi.

    ReplyDelete
  184. Want to know more information about Proton cars! Proton Malaysia is great!

    ReplyDelete
  185. Mantap juga ke Bandung ya.

    Salam dari Aceh
    https://www.safariwisata.co.id/oleh-oleh-khas-aceh-sabang/

    ReplyDelete