Thursday 17 September 2015

Beli Xiao Mi Yi Camera di Lazada menggunakan EZPAY


Hi guys. Ada Air Asia Ezpay Virtual Card? Nak shopping online? Jangan gentar jangan risau, BOLEH tak de masalah. Siapa kata card ni hanya untuk barang2 Air Asia je. Tidak sama sekali..

Camne tahu? Sebab aku dah pernah coba. Baru2 ni ada cuba topup guna Digi Online Store. No problem. So sekarang ni, aku nak cuba beli kamera yang aku teringin sangat! Hahaha Yes, Xiao Mi Yi Camera. Yela, sesuai la untuk bajet kita yang ciput2 je untuk bawak g travel.

First, macam biasa, korang g la website yg korang nak. Macam aku, aku terjumpa deal best gila bapak dia dekat Lazada. So kita buka Website Lazada.com.my dulu.


Ni haa special deal. Serious the cheapest I found so far. Kalau korang nak boleh cepat2 grab. Tinggal 1 jeeee in stock *Katanya la tak tahu la betul ke idok*


So harga including shipping RM 349. Tekan proceed to Checkout.


Pilih cara nak bayau. Macam Air Asia EZPAY tu Mastercard. So click first option tu. Isi la segala benda yang diperlukan untuk card korang tuh



yang ada kelabu2 tu aku tutup la, itu information untuk aku, tak boleh kongsi! hahaha




Login dan tunggu dapat SMS Code number and stuff. Then tunggu jap. Then pufff, Your Xiao Mi is on your way. woot wootttt 



Make sure screenshot k just in case if anything happens! 

So check baki yeayy tinggal 16 sen. Sadis. Hahahahaha


Actually account ni ditubuhkan untuk beli tiket2 Air Asia je sebab nak beat traffic lagi2 time tengah promo Free seats la ape la. Tapi memandangkan boleh online shopping, jadi kita guna sebaik mungkin. 

Selamat mencuba gaiss.

*Aku tak tahu Lazada ni berapa lama boleh sampai tapi dia cakap next week. So kita tunggu dan lihat ye. Post ni nak cerita cara nak gunakan EZPay for Lazada je bukan utk review Lazada. Hahaha. 

Related topic : 



No comments:

Post a Comment